Verwijderd
Zo dan, ben opgegroeid met de games die ze vroeger uitbrachten. Zowel de games op de Commodore 64 als op de PC.
Leuk! Ben benieuwd. De laatste ARMA 3 uitbreiding gaat over een buitenaardse invasie, waar geen je geen buitenaardsen in het spel tegenkomt.
W000t..... Gunship.... zo veel uren gespeeld vroeger.....
Als ze daar een remake van maken....
vergeet silent service te noemen....
Als ze daar een remake van maken....
vergeet silent service te noemen....
[ Voor 16% gewijzigd door michielRB op 29-07-2019 20:17 ]
Neat.. ben opgegroeid met half hun spellen.
Zullen ze de oude vergane glorie weer kunnen oppikken?
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Is het Microprose, of is het gewoon een trade mark waarmee slechts de goede naam gebruikt wordt?
Ik wil niet de negative nancy uithangen, maar volgens mij wordt er veel te emotioneel gereageerd
Ik wil niet de negative nancy uithangen, maar volgens mij wordt er veel te emotioneel gereageerd
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dat dacht ik eerst ook, maar toen checkte ik Wikipedia even:Room42 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 20:14:
Is het Microprose, of is het gewoon een trade mark waarmee slechts de goede naam gebruikt wordt?
MicroProse Software Inc. was an American video game publisher and developer founded by Bill Stealey and Sid Meier in 1982.
Er lijkt een goede kans te zijn gezien Stealey erbij betrokken is?The brand was revived in 2007 when Interactive Game Group acquired it from Atari Interactive, formerly Infogrames. The MicroProse brand was licensed to the Legacy Engineering Group for consumer electronics. Cybergun owned the MicroProse brand from 2010 to 2018, which was then acquired by David Lagettie working with Stealey.
Ik zie wel wat ze releasen, maar het zou wel leuk zijn.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Hyperspeed! Man, nostalgie. Snap(te) er geen reet van, maar wat een voorloper van het genre!
Pagina: 1