Ik heb een Iiyama a705mt visionmaster pro 411\i70a en als ik mijn computer heb opgestart staat het beeld goed. Maar als ik dan weer opnieuw opstart dan staat het beeld ineens een stukje naar rechts. Verplaatst zomaar. Zo kan ik elke keer mijn scherm in blijven stellen. Hoe kan dit zomaar?
Verwijderd
hoeveel verschuift het? mm's of cm's?
ik heb hier ook wel eens last van gehad met m'n IIYAMA PRO 410
maar dat was schijnbaar tijdelijk...
draai ook powerstrip, is vooral handig met games, dan blijven de reso en settings goed staan
ik heb hier ook wel eens last van gehad met m'n IIYAMA PRO 410
maar dat was schijnbaar tijdelijk...
draai ook powerstrip, is vooral handig met games, dan blijven de reso en settings goed staan
Nou ja het schilt ongeveer 0.5 cm maar dat is wel vet klote en ik vind het eigenlijk een beetje onzin om een programma als powerstrip te gaan gebruiken om het beeld elke keer precies op de juiste plaats te houden.
Verwijderd
Dan moet ie weer ff een beetje opwarmen. Heeft m'n iiyama ook.......... Als ie koud is, duurt t bij mij 15-30 min, voordat ie weer "goed is" . Je moet een scherm ook pas instellen, als ie een half uur heeft warmgelopen........
Idd dat moet weer recht komen, ik heb het ook dat ie dan iets naar rechts of links komt. A705MT