Goedemiddag allemaal,
Ik zoek voor mijn vriendin een leuke computer zodat zij ook kan gamen op het moment dat ik dit ook aan het doen ben. Nu mag ze toekijken en daar is niet veel aan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Studeren, Gamen zoals de sims, tomb raider, CSI, maar misschien ook nieuwere games op ten duur die we samen kunnen gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik heb zelf een video kaart die ik wil vervangen. en gebruikt kan worden voor de computer van mijn vriendin. ik ben echter niet zeker of de geselecteerde voeding in haar computer hiervoor sterk genoeg is.
Zelf heb ik een Seasonic Focus Plus 550 Gold. dus dat zal met een nieuwe kaart vast geen probleem zijn.
Voor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
enigszins zit ik te denken aan een build in gpu, maar weet niet zeker of dit optimaal is en games hier goed op draaien. ik heb onderstaande intussen samen gesteld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf maar overgegaan op AMD in plaats van Intel, een stuk voordeliger en alles werkt prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, niet echt, hoeft niet te groot te zijn, maar moet goed en snel werken en niet al te veel herrie schoppen.
Een cd / dvd speler is wel nodig.
Ga je overklokken?
Nee, nooit
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik probeer de kosten laag te houden, maar wel met goede producten te werken.
Ik zoek voor mijn vriendin een leuke computer zodat zij ook kan gamen op het moment dat ik dit ook aan het doen ben. Nu mag ze toekijken en daar is niet veel aan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Studeren, Gamen zoals de sims, tomb raider, CSI, maar misschien ook nieuwere games op ten duur die we samen kunnen gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik heb zelf een video kaart die ik wil vervangen. en gebruikt kan worden voor de computer van mijn vriendin. ik ben echter niet zeker of de geselecteerde voeding in haar computer hiervoor sterk genoeg is.
Zelf heb ik een Seasonic Focus Plus 550 Gold. dus dat zal met een nieuwe kaart vast geen probleem zijn.
| 1 | Videokaarten | Sapphire HD 7970 3GB GDDR5 (21197-00) | € 0,- | € 0,- |
Voor
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 570 8GD5 | € 152,- | € 152,- |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
enigszins zit ik te denken aan een build in gpu, maar weet niet zeker of dit optimaal is en games hier goed op draaien. ik heb onderstaande intussen samen gesteld.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 127,50 | € 127,50 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 74,49 | € 74,49 |
| 1 | Optische drives | Lite-On IHAS124 | € 11,49 | € 11,49 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 49,77 | € 49,77 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 436,05 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf maar overgegaan op AMD in plaats van Intel, een stuk voordeliger en alles werkt prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, niet echt, hoeft niet te groot te zijn, maar moet goed en snel werken en niet al te veel herrie schoppen.
Een cd / dvd speler is wel nodig.
Ga je overklokken?
Nee, nooit
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik probeer de kosten laag te houden, maar wel met goede producten te werken.
[ Voor 2% gewijzigd door Hurmyie op 29-07-2019 18:24 . Reden: extra info ]