Wijziging User Review - [Neallord] [Sellmecookies]

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 669783

Topicstarter
Ik was te vroeg met het negatief beoordelen van deze Tweaker op een relatief nieuw account.

Ik wil verzoeken om mijn negatieve recensie te wijzigen om met een schone lei te beginnen op V&A.

Mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sellmecookies
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 22-04 14:18
Aanvaard, en bedankt voor het verzoek tot wijzigen.
Ik zal in het vervolg wat vlotter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 733707

Anoniem: 669783 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:48:
Ik was te vroeg met het negatief beoordelen van deze Tweaker op een relatief nieuw account.

Ik wil verzoeken om mijn negatieve recensie te wijzigen om met een schone lei te beginnen op V&A.

Mijn excuses.
En je hebt daarbij ook een review achtergelaten terwijl er duidelijk geen transactie was. Het staat toch écht in de V&A voorwaarden dat dat niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Anoniem: 669783 Bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.