Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vraag over het correct linken van een semi groten fan setup

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Metratise
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 26-11-2020
Beste Tweakers,

Binnenkort ga ik een nieuwe pc bouwen en een van mijn eisen is om de RGB verlichting en Fan snelheid te kunnen beheren via verschillende Corsair producten.
Nu heb ik op internet lopen zoeken wat nu de juiste methode is om onderstaande producten te linken maar mijn scenario met diagram staat er niet tusssen omdat hij wat uitgebreider is en daarom mijn vraag wie kan mijn helpen?

De volgende Corsair producten ga ik gebruiken:
Corsair crystal 680X
9x Corsair LL120 fans
1x Corsair led strips
2x Corsair Commander pro's
2x Corsair lighting hub

Alle reacties

• Ravefiend
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 13:28

Ravefiend

Carpe diem!

Nu niet direct on topic maar ik probeer het toch even. Ga je écht meer dan 300 € uitgeven aan fans en verlichting?

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 13:06

br00ky

Moderator Harde Waren
Helpen met wat precies? Je zult iets uitgebreider moeten zijn. We weten namelijk nu niet precies wat je uiteindelijk doel is. Geef dan ook meteen aan wat je zelf wél gevonden hebt. Je bent nu 11 topics verder sinds maart, dus genoeg tijd om na te denken ;).
Ravefiend schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:55:
Nu niet direct on topic maar ik probeer het toch even. Ga je écht meer dan 300 € uitgeven aan fans en verlichting?
Blijkbaar heeft TS het ervoor over. Laten we de discussie niet die kant op laten lopen. Wat wel een legitieme vraag is imo is wat TS probeert te bereiken, want wellicht kan zijn scenario ook wel prima gedaan worden met een derde van de fans bijvoorbeeld :).

[Voor 4% gewijzigd door br00ky op 29-07-2019 10:33]

• Metratise
Ravefiend schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:55:
De bedoeling is om minimaal 6 fans te plaatsen, en omdat ik momenteel op een budget van ongeveer 2500 euro zit maakt voor mij die extra kosten ook niet meer zoveel uit.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 13:06

br00ky

Moderator Harde Waren
Okay, blijft de vraag staan wat je zelf dan wél gevonden hebt in de tussentijd.

• Metratise
br00ky schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:02:
Okay, blijft de vraag staan wat je zelf dan wél gevonden hebt in de tussentijd.
Ik heb een aantal afbeeldingen gezien over hoe je bijvoorbeeld 6 fans bekabelt aan elkaar met lijntjes waar de behoorde kabels aangesloten moeten worden. Omdat ik dus meer als 6 fans installeer past dat niet in deze aangegeven diagram. Nu moet ik voor de andere fans een extra command pro gebruike. Het is alleen mijn niet duidelijk waar ik deze dan op aansluit om te zorgen dat toch alles nog sycroon kan werken
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True