Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksb95
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-07 15:06
Goedendag Tweakers,

Ik ben een 23 jarige student, die momenteel woont in Zuid-Holland en 32 uur per week werkt. In verband met het volgen van een master in Maastricht vanaf september ben ik aan het zoeken naar een woning.
Verschillende sites zoals de site van de universiteit: Maastrichthousing geven mij geen kans aangezien ik maar een maand inschrijftijd heb. Degene met de langste inschrijftijd die is automatisch uitgenodigd ipv een loting.

Verder heb je sites van makelaars die je inschrijfgeld (25eu - 35 eu) proberen af te troggelen en vervolgens totaal niet meewerken of meedenken.

Ik heb wel een aanbod in België, maar als je kijkt naar zorgverzekering, reistijd, inschrijving en studiefinanciering is dit een lang verhaal.
Hebben jullie ervaring met een goede makelaar of contacten? Dan hoor ik graag van jullie!

Met vriendelijke groet,
Kai

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:15
Hoe lang ga je in Maastricht blijven ?

Mijn dochter heeft een studio in Vroenhoven, echt op steenworp van Nederland. Volgens mij zijn er nog studio’s vrij.

Zou toch het overwegen waard kunnen zijn. Contracten lopen een jaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Noppesnada op 28-07-2019 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksb95
Noppesnada schreef op zondag 28 juli 2019 @ 19:16:
Hoe lang ga je in Maastricht blijven ?

Mijn dochter heeft een studio in Vroenhoven, echt op steenworp van Nederland. Volgens mij zijn er nog studio’s vrij.

Zou toch het overwegen waard kunnen zijn. Contracten lopen een jaar.
Ik wil er een jaar blijven. Maar weet je toevallig wat je allemaal moet wijzigen? Zorgverzekering etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
We hebben voor mijn dochter niets gewijzigd. Ze staat nog steeds ingeschreven op het ouderlijk adres.

Stufi is geen probleem. Ziektekostenverzekering loopt via mij. Verzekeringen idem.