Beste,
Allereerst even een opsomming van mijn systeem:
AMD fx8350 (arctic freezer a40)
ASUS crosshair v formula z
HD Radeon 7950 Boost edition 3gb
Corsair 750w (nieuw, maar niet erg interresant)
16,0GB Dual-Channel DDR3 @ 802MHz (2x8gb crucial)
Nu heb ik een probleem:
Ik krijg geen beeld meer.... Ik heb uiteraard andere monitoren/kabels/ingangen geprobeerd. Verder heb ik de RAM verwisseld, ook geprobeerd met 1x 8gb en de connectoren schoongemaakt. Het MOBO geeft nog wel gewoon signaal, alle lichtjes branden en ik kan hem gewoon normaal opstarten (zonder beeld). Ook heb ik een hele oude Nvidia 7300se GPU erin gestopt, maar ook dan geeft ie geen beeld.
Voor mijn gevoel blijft nu enkel de CPU als mogelijke oorzaak over, maar weet niet hoe ik dat kan controleren. Ik heb namelijk geen andere CPU die ik er in kan stoppen. Heb thuis even rondgekeken en heb nog wel een hele oude AMD e730 dual core liggen, maar verwacht dat dat niet past.
Hebben jullie een idee wat ik nog meer kan proberen?
Alvast bedankt
Mark
Allereerst even een opsomming van mijn systeem:
AMD fx8350 (arctic freezer a40)
ASUS crosshair v formula z
HD Radeon 7950 Boost edition 3gb
Corsair 750w (nieuw, maar niet erg interresant)
16,0GB Dual-Channel DDR3 @ 802MHz (2x8gb crucial)
Nu heb ik een probleem:
Ik krijg geen beeld meer.... Ik heb uiteraard andere monitoren/kabels/ingangen geprobeerd. Verder heb ik de RAM verwisseld, ook geprobeerd met 1x 8gb en de connectoren schoongemaakt. Het MOBO geeft nog wel gewoon signaal, alle lichtjes branden en ik kan hem gewoon normaal opstarten (zonder beeld). Ook heb ik een hele oude Nvidia 7300se GPU erin gestopt, maar ook dan geeft ie geen beeld.
Voor mijn gevoel blijft nu enkel de CPU als mogelijke oorzaak over, maar weet niet hoe ik dat kan controleren. Ik heb namelijk geen andere CPU die ik er in kan stoppen. Heb thuis even rondgekeken en heb nog wel een hele oude AMD e730 dual core liggen, maar verwacht dat dat niet past.
Hebben jullie een idee wat ik nog meer kan proberen?
Alvast bedankt
Mark