Toon posts:

shut down knop werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sebbiedes
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 29-07-2019
Hallo beste mede tweakers, ik heb een vraagje.

Ik heb zelf een pc gebouwd en alles daarin doet het goed. Alleen als ik op de windows key shutdown wil doen, gaat alle beeldschermen wel uit, maar de pc zelf blijft draaien. enig idee wat hier mis is?

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 18:09
Duurt het niet gewoon even voordat de PC daadwerkelijk uit is? Bij mij kan dat -met verschillende laptops- makkelijk 30 seconden duren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sebbiedes
ja ik heb al een keertje zo''n twintig seconden gewacht, ik kan wel wat langer proberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
@sebbiedes Check even de handleiding van het moederbord of daar geen 'diagnostic LED' of andere indicatie op zit. Wellicht dat dat nog wat meer info geeft.

En vertel wat je zelf al wel getest hebt en natuurlijk je specs.

My Filters: /https\:\/\/tweakers.net\/i\/.*\/1280x400\/.*\/i\/[0-9]{10}/$image,domain=tweakers.net

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sebbiedes
ik kan nergens iets vinden van een indicatie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
# Configuratiescherm\Hardware en geluiden\Energiebeheer\Systeeminstellingen ->
Gedrag van aan/uitknoppen beheren

Misschien heb je daar de slaap/hybernating staand aanstaan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 11:16
Of aangesloten met een displayport kabel van delock/startech welke power over pin 20 kee geeft, precies genoeg om de ledjes aan te laten en de fans heeel zachtjes te doen draaien.

Heb je een lijstje met alle onderdelen, foto's van hoe alles is gemonteerd en aangesloten, filmpje van het euvel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 18:09
FreshMaker schreef op zondag 28 juli 2019 @ 13:08:
# Configuratiescherm\Hardware en geluiden\Energiebeheer\Systeeminstellingen ->
Gedrag van aan/uitknoppen beheren

Misschien heb je daar de slaap/hybernating staand aanstaan
Dat is toch meer voor de fysieke aan/uit-knop?

• sebbiedes
Ik heb wel dat wanneer ik de knop heb ingedrukt en dat de monitoren uit gaan en ze dan weer aan doen, dat ze dan geen signaal krijgen.

• Renzzie
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18:08
Gaat je computer niet in slaapstand ipv uit? Het is dus ook alleen zo met de knop? Als je softwarematig (start>afsluiten) afsluit dan gaat de computer wel uit?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee