Als ik deze monitor/tv met hdmi op mijn laptop aansluit werkt het wel. Wil ik echter een ander apparaat aansluiten, dan krijg ik een 'no signal' melding. Hij weet wel dat er een apparaat is aangesloten, want het kanaal komt dan beschikbaar in de source selector. Als ik de kabel er uit trek terwijl op het betreffende hdmi kanaal, verandert het bericht van 'no signal' naar 'check signal cable
Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:
- Panasonic blu-ray speler
- KPN Interactive
- Hiteker blu-ray speler (zag wel even het opstart menu, maar daarna direct weer 'No Signal')
- LG hdd-dvd-recorder
- PS3
Ik heb zowel HDMI1 als HDMI2 geprobeerd, maakt geen verschil. Verschillende hdmi kabels geprobeerd, maakte geen verschil. Ik heb ook een Samsung Syncmaster 2333, daar werkt het allemaal prima.
Als ik bijv. de SCART aansluiting gebruik, werkt het ook prima. Ik zal zo nog eens de PS3 proberen, kijken wat die doet.
Iemand die dit probleem herkent en er een oplossing voor weet? Via google kwam ik ook achter de factory menu voor een reset, maar dit heeft verder ook niks uitgehaald.
EDIT:
PS3 blijft ook 'no signal'
Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:
- Panasonic blu-ray speler
- KPN Interactive
- Hiteker blu-ray speler (zag wel even het opstart menu, maar daarna direct weer 'No Signal')
- LG hdd-dvd-recorder
- PS3
Ik heb zowel HDMI1 als HDMI2 geprobeerd, maakt geen verschil. Verschillende hdmi kabels geprobeerd, maakte geen verschil. Ik heb ook een Samsung Syncmaster 2333, daar werkt het allemaal prima.
Als ik bijv. de SCART aansluiting gebruik, werkt het ook prima. Ik zal zo nog eens de PS3 proberen, kijken wat die doet.
Iemand die dit probleem herkent en er een oplossing voor weet? Via google kwam ik ook achter de factory menu voor een reset, maar dit heeft verder ook niks uitgehaald.
EDIT:
PS3 blijft ook 'no signal'