Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:01
Als ik deze monitor/tv met hdmi op mijn laptop aansluit werkt het wel. Wil ik echter een ander apparaat aansluiten, dan krijg ik een 'no signal' melding. Hij weet wel dat er een apparaat is aangesloten, want het kanaal komt dan beschikbaar in de source selector. Als ik de kabel er uit trek terwijl op het betreffende hdmi kanaal, verandert het bericht van 'no signal' naar 'check signal cable

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:
- Panasonic blu-ray speler
- KPN Interactive
- Hiteker blu-ray speler (zag wel even het opstart menu, maar daarna direct weer 'No Signal')
- LG hdd-dvd-recorder
- PS3

Ik heb zowel HDMI1 als HDMI2 geprobeerd, maakt geen verschil. Verschillende hdmi kabels geprobeerd, maakte geen verschil. Ik heb ook een Samsung Syncmaster 2333, daar werkt het allemaal prima.

Als ik bijv. de SCART aansluiting gebruik, werkt het ook prima. Ik zal zo nog eens de PS3 proberen, kijken wat die doet.

Iemand die dit probleem herkent en er een oplossing voor weet? Via google kwam ik ook achter de factory menu voor een reset, maar dit heeft verder ook niks uitgehaald.

EDIT:
PS3 blijft ook 'no signal'

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:01
Tijd geleden, maar deze monitor weer eens van de plank gehaald. Iemand gaf me de tip om een EDID emulator te gebruiken. Ik kwam er alleen achter dat zelfs als ik een laptop via hdmi aansluit, er nu ook geen beeld optreedt (zowel hdmi1 als hdmi2, verschillende hdmi kabels gebruikt). Gebruik ik de EDID emulator, dan krijg ik wel beeld. Gebruik ik die EDID emulator voor een PS3, dan gebeurt er niks. Denk toch dat dit schermpie helaas teveel keuren heeft :/

EDIT:
Inmiddels nog de Service Menu code gevonden:
INFO - MENU - MUTE - POWER

[ Voor 8% gewijzigd door Shadow_Zero op 28-08-2020 01:01 ]