Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Aansluiten op 2 schermen. Kijken naar Twitch, wat programmeren en wat gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een scherm en randapperatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Hierbij mijn voorstel:
Waar ik nog een beetje aan twijfel is wat dit systeem zal kunnen. Ik wil met deze pc ook wat kunnen programmeren en daarvoor is een 4k scherm wel handig. Waar ik echter aan twijfel is of dit systeem wel fatsoening 4k gamen aan kan (ik denk het namelijk niet helemaal). Ik denk dat ik dus beter een 2k scherm aan kan schaffen. Het scherm ga ik trouwens buiten de 1100 houden.
Opmerkingen op het voorgestelde systeem en wat inzicht in de resolutiediscussie zijn welkom!
Aansluiten op 2 schermen. Kijken naar Twitch, wat programmeren en wat gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een scherm en randapperatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Hierbij mijn voorstel:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
1 | Moederborden | ASRock X370 Pro4 | € 79,- | € 79,- |
1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT 8G GDDR6 | € 429,50 | € 429,50 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 600 Zilver/Zwart | € 71,- | € 71,- |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK | € 74,99 | € 74,99 |
1 | Voedingen | Silverstone Strider Plus 700W (ST70F-PB) | € 83,99 | € 83,99 |
1 | Solid state drives | Intenso Top 2,5" 512GB | € 53,99 | € 53,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 997,47 |
Waar ik nog een beetje aan twijfel is wat dit systeem zal kunnen. Ik wil met deze pc ook wat kunnen programmeren en daarvoor is een 4k scherm wel handig. Waar ik echter aan twijfel is of dit systeem wel fatsoening 4k gamen aan kan (ik denk het namelijk niet helemaal). Ik denk dat ik dus beter een 2k scherm aan kan schaffen. Het scherm ga ik trouwens buiten de 1100 houden.
Opmerkingen op het voorgestelde systeem en wat inzicht in de resolutiediscussie zijn welkom!