Toon posts:

123inkt factuur downloaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 745 views

• Jeanke117
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 27-11 18:43
Is er een mogelijkheid om een factuur te downloaden van de website van 123inkt? Ik heb iets besteld maar het factuuradres is een ander adres dan het bezorgadres. Maakt dit uit om door dit het factuur niet te kunnen downloaden? Wordt het factuur per post verstuurd naar dat factuuradres?

Ik heb 123inkt een mail gestuurd en proberen te bellen, maar de klantenservice is in het weekend niet daar.

Kan iemand dit nakijken voor mij?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je kunt ook gewoon even wachten tot maandag :?
Geef ze even tijd voor een reactie. Sowieso, wij zijn niet degenen die hun website beheren en weten wat kan en wat niet of wat hoort en wat niet.

Vziw doen zij facturen bij de pakbon, danwel heb je die als het goed is ook gewoon per mail.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• edeboeck
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 27-11 13:07

edeboeck

mie noow noooothing ...

Dit is nochtans helemaal niet moeilijk (alleszins niet in de Belgische site): inloggen > mijn facturen > details bekijken > afdrukken: klaar!
(indien geen inkt meer om af te drukken :+ : afdrukken naar PDF-printer)

EDIT: de factuur is me via mail toegezonden... wel pas bij verzending (wat in mijn geval zelfde dag als verzending was)

[Voor 22% gewijzigd door edeboeck op 27-07-2019 19:42. Reden: Info ivm factuur via mail]

• Jeanke117
https://pasteboard.co/IpWW25IX.png
https://pasteboard.co/IpWWEcc.png

Dit zie ik. Ik zie nergens een download functie.

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je links zijn dood dus wij zien helemaal niks zo.

Pak een andere image host, deze is niet denderen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 01:56

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

Zet de afbeeldingen anders eens op http://www.imgbb.com

Waar ga je heen?

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 01:44
Waarom heeft het zoveel spoed en kan je niet even enkele dagen wachten?

• AW_Bos

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

Ik denk dat ze in het weekend niet werken, dus zal er ook niks naar een fout adres gestuurd worden. Bel maandag lekker vroeg in de ochtend tijdens werktijden (dus niet om :5:00 uur ofzo :+) en leg het uit. En al zou de factuur naar een fout adres worden gestuurd, wat is dan het probleem? Je hebt toch geen adres van een wildvreemde opgegeven? En dan alsnog.... Hoe groot is de kans dat iemand misbruik maakt? Ik neem aan dat ze eventueel wel een factuur naar een juist adres kunnen nasturen.

[Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 27-07-2019 21:37]

Waar ga je heen?

• Jeanke117
https://www.123inkt.nl/he...uwe-ontvangen-c3-q15.html

Aan de hand van deze link weet ik het antwoord al. Schijnbaar moet je een mail sturen om een online factuur te mogen krijgen.

Topic kan dicht.

• Grvy
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23:51

Grvy

Bot

Ik zou stoppen met die img uploader gebruiken?

Trackers of betalen.

• Jeanke117
AW_Bos schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 21:36:
Ik denk dat ze in het weekend niet werken, dus zal er ook niks naar een fout adres gestuurd worden. Bel maandag lekker vroeg in de ochtend tijdens werktijden (dus niet om :5:00 uur ofzo :+) en leg het uit. En al zou de factuur naar een fout adres worden gestuurd, wat is dan het probleem? Je hebt toch geen adres van een wildvreemde opgegeven? En dan alsnog.... Hoe groot is de kans dat iemand misbruik maakt? Ik neem aan dat ze eventueel wel een factuur naar een juist adres kunnen nasturen.
Wat ik er niet bij heb verteld is dat het factuuradres en afleveradres verschillen. Het factuur gaat dus met de post naar het factuuradres. Had ik me ook wel kunnen bedenken....... Bedankt voor het meedenken in ieder geval.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

Jeanke117 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 21:39:
[...]

Wat ik er niet bij heb verteld is dat het factuuradres en afleveradres verschillen. Het factuur gaat dus met de post naar het factuuradres. Had ik me ook wel kunnen bedenken....... Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
Die factuur sturen ze op verzoek wel na naar het juiste adres. De betalingstermijn is ruim zat.

Waar ga je heen?

• Grvy
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23:51

Grvy

Bot

dubbelpost

[Voor 98% gewijzigd door Grvy op 27-07-2019 21:42]

Trackers of betalen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spone
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Jeanke117 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 21:39:
[...]

DIt klopt. Ik stond ook even vreemd te kijken toen ik een envelop van 123inkt thuis ontving (met daarin een papieren exemplaar van de reeds betaalde factuur) nadat ik een bestelling op mijn werk had laten bezorgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 26-11 23:08

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Geduld mensen, niet elke webshop is 24/7 bemand. We zijn tevens een discussieforum en geen klantenservice van 123inkt, hence een slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee