Ik speel nu al een paar maanden UT en ik ken er nog niks van, ik vindt het niet leuk meer dat ik altijd als laatste eindig. Nou ja dat is een beetje overdreven, maar ik kan totaal niet richten enzo. Nu wilde ik jullie vragen om wat tips te posten. Ook zou ik graag willen weten hoe je UT hebt ingestelt en welk OS je daar voor draait. Nou ja gewoon alles dus wat van mij een redelijke/goede UT-er kan maken.
Ja kijk dowload eerst effe de nieuwe driver voor Unreal Tournament 436 Je kunt hem op www.unreal.com dowloaden onder dowloads en dowload daar gelijk effe De bonus pack is super kicken En ik ken zo uit mijn hoofd 2 cheats in het game toets je ~ dan typ je iamtheone dan god dan typ je allammo Dan ben je ontstervelijk en dan kunnen je kogels niet meer op !! Ik speel nu ook een paar maand Unreal maar met de bonus pack ontdenk je steeds iets nieuws en wordt het alleen maar leuker !!
Met Vriendelijke Groet Thijs ( Djtjesto@hotmail.com )
Met Vriendelijke Groet Thijs ( Djtjesto@hotmail.com )
Ik wil niet cheaten, ik wil FAIR play, en al die bonuspacks en updates heb ik al, maar toch bedankt, maar nog iemand meer tips?
Verwijderd
Veel oefenen!Op zaterdag 28 juli 2001 20:22 schreef het_beest het volgende:
Ik bedoel trouwens tips voor online spelen, en aangezien de meeste players veel ervaring hebben en dus BETER zijn dan ik. Ik wil tips voor online spelen...
Tja, veel oefenen. Maar hier wat tips die je kan proberen:
- Zet mouse acceleration in UT uit
- Zet de mouse sensitivity hoog, ik heb hem ingesteld op 16. Het vereist wel wat gewenning.
- Zorg dat je niet (te lang) stilstaat bij het richten. Ook als je wegrent probeer dit dan strafend/dodgend/springend te doen.
- Zorg dat je de map redelijk goed kent, en dat je weet waar de belangrijkste wapens + shieldbelt ligt.
- Leer dodgen ipv springen. Bij een sprong ziet de tegenstander waar je gaat landen, en kan daar op anticiperen. Bij dodgen is het veel moeilijker voor de tegenstander.
- Ga niet zomaar een gevecht aan als je erg zwak bent of net gerespawned bent. Ik probeer meestal eerst een goed wapen te krijgen (flak/cannon) en daarna kijk ik meestal of de shieldbelt er ligt (of de quad). Daarna meng ik me pas in het gevecht.
- Oefen instagib of speel op instagib servers. Dan leer je ook wel goed richten (voor online moet je wel lage ping hebben).
Succes
- Zet de mouse sensitivity hoog, ik heb hem ingesteld op 16. Het vereist wel wat gewenning.
- Zorg dat je niet (te lang) stilstaat bij het richten. Ook als je wegrent probeer dit dan strafend/dodgend/springend te doen.
- Zorg dat je de map redelijk goed kent, en dat je weet waar de belangrijkste wapens + shieldbelt ligt.
- Leer dodgen ipv springen. Bij een sprong ziet de tegenstander waar je gaat landen, en kan daar op anticiperen. Bij dodgen is het veel moeilijker voor de tegenstander.
- Ga niet zomaar een gevecht aan als je erg zwak bent of net gerespawned bent. Ik probeer meestal eerst een goed wapen te krijgen (flak/cannon) en daarna kijk ik meestal of de shieldbelt er ligt (of de quad). Daarna meng ik me pas in het gevecht.
- Oefen instagib of speel op instagib servers. Dan leer je ook wel goed richten (voor online moet je wel lage ping hebben).
Succes
Ok thanx, hier heb ik al wat aan, maar wat is een "lage" ping? Onder de 100?
Is dat "mouse smoothing" of "direct input" uitzetten? Of iets heel anders?Op zaterdag 28 juli 2001 20:31 schreef sewer het volgende:
Oja, en "veel oefenen" nou ik vindt dat ik best vaak speel, maar ik kan er gewoon niks van, terwijl ik het wel een leuk spel vindt... Moet je er "aanleg" voor hebben, of niet?
Verwijderd
wat ik hier zeg is geen vereiste(de toetsen tenminste).
stuur met muis. loop met toetsen.
pijltje links=strafe left.
pijltje rechts=strafe right.
spring en buk toetsen in de buurt zoeken.
scrollwiel voor wapen kiezen.
ga geen wapen kiezen tijdens een gevecht. voordat je het nieuwe wapen in je hand hebt ben je dood.
leer om om iemand heen te draaien en constant hem in het vizier te houden.(strafen en draaien).
ga niet beginnen met de sniperrifle. in het begin veel te moeilijk.
ga geen wapen kiezen tijdens een gevecht. voordat je het nieuwe wapen in je hand hebt ben je dood.
leer om om iemand heen te draaien en constant hem in het vizier te houden.(strafen en draaien).
ga niet beginnen met de sniperrifle. in het begin veel te moeilijk.
Hier was ik al achter, toch bedanktOp zaterdag 28 juli 2001 20:44 schreef Homan000 het volgende:
Dus met instagib leer ik goed richten? Maar een instagib is ook heel snel, en een rocketlauncher niet. Nu weet ik al dat je een rocketlauncher beter naar de muur kunt richten (toch?). En in welke resolutie kan ik UT het beste draaien? Zo hoog mogelijk, of zo veel mogelijk frames? En welk OS (Omdat het ene een beter game-OS is dan het andere) Ik heb nu win2k...
ik speel nu ook al vrij lang UT en ik kan wel wat tips geven.Op zaterdag 28 juli 2001 20:43 schreef het_beest het volgende:
[..]
Is dat "mouse smoothing" of "direct input" uitzetten? Of iets heel anders?
Oja, en "veel oefenen" nou ik vindt dat ik best vaak speel, maar ik kan er gewoon niks van, terwijl ik het wel een leuk spel vindt... Moet je er "aanleg" voor hebben, of niet?
- itt tot wat hierboven verteld werd is springen niet zo erg maar dan wel naar links/rechts.
- dodgen is lastig (vindt ik, in een gevecht 2x links, rechts, voor, achter drukken duurt te lang) daarom ga ik altijd een beetje slalommen, werkt uitstekend... alleen richten is dan vrij lastig.
- wat je kan doen in een gevecht is idd om iemand heen draaien.
- met instagib, alleen schieten als je denkt te raken (instagib wapen heeft een reload tijd dus als je zomaar gaat schieten raak je niet)
- speel je veel CTF? zet dan de voicecommands onder bepaalde toetsen.
bij mij is het zo:
Z = Roger That
X = On my Way
C = Defend the Base
V = Take Their Flag
en de rest van de onderste 'balk' nog wat taunts..
- gebruik W-A-S-D om te lopen/dodgen. (als je dat niet al deed!)
=edit=
- met rocketlauncher kan je het beste op de grond in de buurt van je vijand richten
- logischerwijs kan je het beste UT zo spelen dat je het meeste FPS haalt. bij mij 800*600*16
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ja, daar was ik al achter (ook van iemand anders geleerd)Op zaterdag 28 juli 2001 20:53 schreef Tampie2000 het volgende:
(als je dat niet al deed!)
Maar hoe zit dat nou met "mouse acceleration" aan/uit?
Ik zou het aan doen dat speelt een stuk fijner en
strafe left: a
strafe right:d
vooruit: w
achteruit: s
jump: spatie
strafe left: a
strafe right:d
vooruit: w
achteruit: s
jump: spatie
Ja maar "mouse acceleration" wat is dat nou? Is dat "direct input" of "mouse smoothing"?
Sorry, ik bedoelde mouse-smoothing. Maar ik lees hier http://www.3dspotlight.com/tweaks/ut/ut-tweak-12.shtml dat je het beter aan kan hebben. Ikzelf heb de ervaring dat ik met deze optie een stuk slechter speel, maar misschien ligt het aan de muis ofzoOp zaterdag 28 juli 2001 21:15 schreef het_beest het volgende:
Ja maar "mouse acceleration" wat is dat nou? Is dat "direct input" of "mouse smoothing"?
Die rockets op de grond die iemand postte is idd ook belangrijk. Zo krijgt de tegenstander tenminste nog wat damage als je hem mist. Alleen zul je in het begin vaker te laag richten (en dan schiet je jezelf dus kapot), maar gewoon veel blijven oefenen. Als iemand anders rockets op je schiet en niet snel genoeg kunt ontwijken, moet je springen. Dan is de damage veel lager.
Als je wat meer ervaren bent kun je oefenen met de shock-combo. Dan vuur je met de shockrifle (wapen 4) een 'bol' af (rechtermuisknop) en in de tussentijd voordat die bij de tegenstander is vuur je 1 of 2 keer met de linkermuisknop. De tegenstander is meestal gefixeerd om de bol te ontwijken, zodat ie makkelijker te raken is met de primary fire van de shockrifle.
Als er op een server een sterk persoon speelt kun je ook eens spectator worden en dan die persoon volgen. Zo kom je vrij snel achter wat de optimale routes in een map zijn om wapens + goodies te verzamelen, en waar de powerups liggen (+ hoe je ze moet pakken).
Verwijderd
16???? Heb hem op 30 tot 35 staanZet de mouse sensitivity hoog, ik heb hem ingesteld op 16. Het vereist wel wat gewenning.
Verwijderd
Zet ook je transfer pad ( Of hoe het ook mag heten ) In de buurt van je pijltjes. Handig als je snel weg moet wezen
Verwijderd
Gaat goed hoor. Je moet er alleen eerst gigantisch aan wennen. Eerst van 6 naar 10 dan naar 15 enz. Ik zit nu op 30 35 en maak veel hadshots met sniper en instaGib red ik me ook heel goed.Op zaterdag 28 juli 2001 21:48 schreef JeanLucPicard het volgende:
ik op 6... heb je wel eens geprobeert te instagibben met 30?
KnapOp zaterdag 28 juli 2001 21:50 schreef Viper3.5 het volgende:
[..]
Gaat goed hoor. Je moet er alleen eerst gigantisch aan wennen. Eerst van 6 naar 10 dan naar 15 enz. Ik zit nu op 30 35 en maak veel hadshots met sniper en instaGib red ik me ook heel goed.
Ik kan alleen UTen op LANparties, en dan ben ik altijd 1 van de 1e 3, maar over internet heb ik een ping van 5000, dus dat speelt niet zo goed
Een goede ping is idd onder de 100.
Mijn tip is ook, VEEEEEL springen. Leer ook de combo van de shock rifle goed te beheersen.
Verwijderd
Ben ik met je eens. Speel het niet meer zo vaak. Moet ik eigenlijk wel doen. Zit in een clan. Is wel gezellig hoor. Maar het vreemde is dat ik op internet nooit echt hoog kom. meestal 5e ofzo.Op zaterdag 28 juli 2001 21:52 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Knap
Ik kan alleen UTen op LANparties, en dan ben ik altijd 1 van de 1e 3, maar over internet heb ik een ping van 5000, dus dat speelt niet zo goed.
Een goede ping is idd onder de 100.
Mijn tip is ook, VEEEEEL springen. Leer ook de combo van de shock rifle goed te beheersen.
Tegen Inhuman bots eindig ik ook altijd als eerste, maar op inet neuh...
LOLOp zaterdag 28 juli 2001 21:57 schreef het_beest het volgende:
Tegen Inhuman bots eindig ik ook altijd als eerste, maar op inet neuh...
dan speel je zeker tegen 16 bots? probeer eens een (1) bot... dat is al een stuk moeilijker....
Dat is waar...
Iemand nog suggesties voor:
- resolutie
- graphics low/high instellingen
- overige UT instellingen
- OS
- resolutie
- OS
Verwijderd
Gewoon wat je het soepelst en mooist vind draaien. HAd hem altijd draaien op Win98 SE Ging perfect. op een resolutie van 1280 X 1024 op een 15" Monitor. VLOEIEND????? Ja vloeiend. Wat voor monitor ik heb??? een of ander vaag ding.
Heb hem nu nog niet geinstaleerd ben bezig met operation flashpoint.
Heb hem nu nog niet geinstaleerd ben bezig met operation flashpoint.
Idd, maar niet ondoenbaar ofzo... tis wel een goede oefening.Op zaterdag 28 juli 2001 21:59 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
LOL
dan speel je zeker tegen 16 bots? probeer eens een (1) bot... dat is al een stuk moeilijker....
-resolutie: wat je lekkerst vindt draaien... gewoon proberen, je moet natuurlijk wel zoveel mogelijk fps halen, maar in 320*240 spelen is nie cool. ik zou 800*600 doen.Op zaterdag 28 juli 2001 22:00 schreef het_beest het volgende:
Dat is waar...
- resolutie
- OS
-instellingen: alles medium (is het bij mij)
-Precache aan in je advanced prefs (heb je weer wat extra snelheid)
ik ken win2000 niet...
-videokaart: heb je 300 gulden over... koop dan een voodoo 5 5500, die roeleren bij UT!
MAAR!!! dan moet je geen andere spellen spelen.Op zaterdag 28 juli 2001 22:09 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
-videokaart: heb je 300 gulden over... koop dan een voodoo 5 5500, die roeleren bij UT!
en hoezo dan wel niet?Op zaterdag 28 juli 2001 22:22 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
MAAR!!! dan moet je geen andere spellen spelen.
Naast UT draait Q3A ook uitstekend en HalfLife ook.
3D mark zuigt wel ja...
Ik heb een Geforce 2MX (Asus V7100) en ben daar tevreden mee (VOORLOPIG!)
Verwijderd
Staat in je Player Setup.Op zaterdag 28 juli 2001 21:53 schreef het_beest het volgende:
OK thanx... Hoe kan ik spectator zijn?
En als je iemand spectate moet je eens "behindview 0" in de console typen, (~) dan kan je die persoon uit eerste persoons view volgen en zo zien hoe hij richt enzo
Op zaterdag 28 juli 2001 22:29 schreef het_beest het volgende:
Ik heb een Geforce 2MX (Asus V7100) en ben daar tevreden mee (VOORLOPIG!)
was ik ook... totdat ik die Voodoo 5 5500 probeerde... nu wil ik niet meer terug
Ja ok, maar die Voodoo 5 is dus alleen goed voor UT? Of ook voor andere games? Maar er worden toch geen drivers meer gemaakt voor de Voodoo?
Nee maar dat geeft niet...Op zaterdag 28 juli 2001 22:37 schreef het_beest het volgende:
Ja ok, maar die Voodoo 5 is dus alleen goed voor UT? Of ook voor andere games? Maar er worden toch geen drivers meer gemaakt voor de Voodoo?
Hoho, wacht eens even! Ik ben lid van de GoT:Dutch Geforce Fanclub!!! Geen vieze woorden over nVidia please! En trouwens ik zal nooit van me leven aan een Voodoo beginnen, het zal best een goede kaart zijn, maar ik ben nu eenmaal lid van de GoT:Dutch Geforce Fanclub...
LOL...Op zaterdag 28 juli 2001 22:44 schreef het_beest het volgende:
Hoho, wacht eens even! Ik ben lid van de GoT:Dutch Geforce Fanclub!!! Geen vieze woorden over nVidia please! En trouwens ik zal nooit van me leven aan een Voodoo beginnen, het zal best een goede kaart zijn, maar ik ben nu eenmaal lid van de GoT:Dutch Geforce Fanclub...
gelukkig zijn nederlanders zulke trouwe mensen....
Verwijderd
dat kan je veranderen in je muis instellingen van het configuratie scherm van windowsOp zaterdag 28 juli 2001 20:43 schreef het_beest het volgende:
[..]
Is dat "mouse smoothing" of "direct input" uitzetten? Of iets heel anders?
texture quality van de poppetjes o high zetten en van de achtergrond op medium schijnt ook te helpen, hoewel ik zelf weinig verschil zie..
Voorderest is de sniperrifle eigenlijk vrij handig (zeker om te oefenen), je kan hem op lange afstande gebruiken, maar op korte doet ie het ook prima (en je moet toch goed richten iig)..
Taunts heb je op internet weinig aan, behalve misschien bij clan matches, verwacht iig geen samenwerking, op uitzondering na.. Persoonlijk vind ik het nogal irritant als iemand telkens roept dat ik de vlag moet halen, dat snap ik zelf ook nog wel.
Als je een groepje mensen ziet vetrekken loop dan met ze mee, een paar is altijd beter dan 1..
In CTF, hou in gedachten dat het terugbrengen van de vlag je ook 10 punten op levert.
Probeer potje InstaGib tegen een Inhuman bot, liefst met een hoge accuracy, oefen tegen betere spelers leer je meer van.
Stem je wapens ook een beetje op de sitiuatie af, met een enforcer snipen gaat je waarschijnlijk niet lukken. Biogun secondary is erg nuttig bij close combat, al moet je er wel goed bij mikken, als dat je een beetje lukt, moet je bji het afvuren van dat ding naar voren en naar achter lopen, waar de textures van die gun bij elkaar komen zit namelijk een stuk fixed damage van 50 ofzo..
En natuurlijk springen, dodgen is belangrijk, maar dat staat hier boven ook al..
Voorderest is de sniperrifle eigenlijk vrij handig (zeker om te oefenen), je kan hem op lange afstande gebruiken, maar op korte doet ie het ook prima (en je moet toch goed richten iig)..
Taunts heb je op internet weinig aan, behalve misschien bij clan matches, verwacht iig geen samenwerking, op uitzondering na.. Persoonlijk vind ik het nogal irritant als iemand telkens roept dat ik de vlag moet halen, dat snap ik zelf ook nog wel.
Als je een groepje mensen ziet vetrekken loop dan met ze mee, een paar is altijd beter dan 1..
In CTF, hou in gedachten dat het terugbrengen van de vlag je ook 10 punten op levert.
Probeer potje InstaGib tegen een Inhuman bot, liefst met een hoge accuracy, oefen tegen betere spelers leer je meer van.
Stem je wapens ook een beetje op de sitiuatie af, met een enforcer snipen gaat je waarschijnlijk niet lukken. Biogun secondary is erg nuttig bij close combat, al moet je er wel goed bij mikken, als dat je een beetje lukt, moet je bji het afvuren van dat ding naar voren en naar achter lopen, waar de textures van die gun bij elkaar komen zit namelijk een stuk fixed damage van 50 ofzo..
En natuurlijk springen, dodgen is belangrijk, maar dat staat hier boven ook al..
OK, daar heb ik al heel wat aan, thanx. Maarreh... Ik speel eigenlijk alleen maar Deathmatches, dus daar zou ik ook wat info over willen...
kan je niet gewoon gaan spelen?Op zaterdag 28 juli 2001 23:14 schreef het_beest het volgende:
OK, daar heb ik al heel wat aan, thanx. Maarreh... Ik speel eigenlijk alleen maar Deathmatches, dus daar zou ik ook wat info over willen...
ik zie het al voor me... jij met een lijstje tips naastje zovan: "euhm shit... wat moest ik nu ook al weer doen moet die rocketlauncher?? ff lezen hoor..."
Nee ik prent ff al die tips van jullie in me hoofd, en trouwens tussendoor speel ik wel, maar het vereist veel oefening...
ehh, ik kan nog niet eens van een Adept bot winnen
... Dat wordt geloof ik heel veel oefenen. Kan je trouwens beter tegen 1 bot of tegen meerdere bots oefenen??
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Leuke topic, kan ik ook wel wat van leren 
Ik moet toch ook eens meer online gaan spelen, maar ik wacht wel tot ik UT 2 heb. Direct halen en spelen. ik heb nu al een inmense achterstand op mensen die het dagelijks online spelen.
Ik moet toch ook eens meer online gaan spelen, maar ik wacht wel tot ik UT 2 heb. Direct halen en spelen. ik heb nu al een inmense achterstand op mensen die het dagelijks online spelen.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
o w8 jij maar ff 1 a 2 jaartjesOp zondag 29 juli 2001 23:35 schreef Harwin het volgende:
Ik moet toch ook eens meer online gaan spelen, maar ik wacht wel tot ik UT 2 heb. Direct halen en spelen.
Als je een gevecht niet kan winnen: wegrennen! En vergeet niet om medikits op te pakken, ik zie heel vaak mensen er gewoon langs rennen.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Ik speelde vroeger altijd met 5 andere bots, waarbij ik de strafe en accuracy (?) van alle bots een stuk hoger zette. Verder had ik er 3 op jumpy behaviour staan en ook de hele range van speelwijzen (aggressive, berserk etc) over de bots verdeeld.Op zondag 29 juli 2001 20:45 schreef bluppy2 het volgende:
ehh, ik kan nog niet eens van een Adept bot winnen... Dat wordt geloof ik heel veel oefenen. Kan je trouwens beter tegen 1 bot of tegen meerdere bots oefenen??
Het blijft een beetje klooien, als je merkt dat een bot bijna alles wint of verliest kun je hem het beste een beetje bijstellen.
Okee...ik heb geduld. Ik wacht ook al maanden op Championship Manager 2001/2 en die komt in oktober..eindelijkOp zondag 29 juli 2001 23:56 schreef Numb1 het volgende:
[..]
o w8 jij maar ff 1 a 2 jaartjes
Kan ik eerst nog ff blijven oefenen op die bots in UT
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
Wat ik mis in alle tips is de centerview zet deze ook onder een knop dichtbij je strafe knoppen. ideaal voor sniper,enforcer en rocket's. Ook met de flack op de grond richten en via de muren. Dan heb je altijd die springertjes te pakken suc6Op zaterdag 28 juli 2001 21:59 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
LOL
http://stoned.at/chickenclan
- maak je HUD kleiner en licht grijs zodat
je minder last van hebt en beter beeld
- DE gamers resolutie = 1024x786x16 bit en skins high en world medium (als je pc daar te traag voor is pak je 800x600...ook goed te doen)
- zet dodging aan en leer jezelf om om elke hoek te dodgen.
-speel met de gewone pijltjes en gebruik een 3knopsmuis en stel de muis zo in: linkse knop: primary fire, middelsteknop: jump/up, rechtse knop: seccundairy fire
-zet scrol uit om wapens mee te wisselen als je een scrol hebt als middelste knop.
-gebruik snelkoppelingen voor je wapens: enter: rocket launcher, shift: shock rifle,delete: flak cannon,insert: redeemer, end: minigun, page down: pulse cannon
zo kan je heel snel meteen het specifieke wapen pakken die je wilt. (zeer handig als je aan het vechten bent en je hebt een ander wapen nodig)
-probeer je skills op te bouwen met de shock rifle en dan bedoel ik vooral de shock combo (schiet een bal en schiet er dan in)
-en verberg je wapen, en view bob op 0% zetten zodat je niet naar boven en naar beneden beweegt (lijkt natuurlijker als je het aanlaat maar op 0% kan je beter richten)
nou ik heb nog meer tips maar geen tijd/zin om het allemaal te gaan vertellen, als je dit allemaal doet word je een goede UT-er
en dit is allemaal eigen ervaring. ik speel nu al een jaar Hardcore UT en zit bij een clan.
GL & HF
server aanraders: Gamepoint
- DE gamers resolutie = 1024x786x16 bit en skins high en world medium (als je pc daar te traag voor is pak je 800x600...ook goed te doen)
-speel met de gewone pijltjes en gebruik een 3knopsmuis en stel de muis zo in: linkse knop: primary fire, middelsteknop: jump/up, rechtse knop: seccundairy fire
-zet scrol uit om wapens mee te wisselen als je een scrol hebt als middelste knop.
-gebruik snelkoppelingen voor je wapens: enter: rocket launcher, shift: shock rifle,delete: flak cannon,insert: redeemer, end: minigun, page down: pulse cannon
zo kan je heel snel meteen het specifieke wapen pakken die je wilt. (zeer handig als je aan het vechten bent en je hebt een ander wapen nodig)
-probeer je skills op te bouwen met de shock rifle en dan bedoel ik vooral de shock combo (schiet een bal en schiet er dan in)
-en verberg je wapen, en view bob op 0% zetten zodat je niet naar boven en naar beneden beweegt (lijkt natuurlijker als je het aanlaat maar op 0% kan je beter richten)
nou ik heb nog meer tips maar geen tijd/zin om het allemaal te gaan vertellen, als je dit allemaal doet word je een goede UT-er
en dit is allemaal eigen ervaring. ik speel nu al een jaar Hardcore UT en zit bij een clan.
GL & HF
Zo hier heb ik wat aan! Thanx. RULEN!Op maandag 30 juli 2001 12:52 schreef frenkpie het volgende:
- maak je HUD kleiner en licht grijs zodat
GL & HF
Ook nuttig: Niet stilstaan. Nooit. Never. Vanaf het moment dat het startsein is gegeven niet meer stoppen met bewegen. Je mist misschien vaker, maar leeft langer en leert het snelst.
Kijk maar eens bij de echte DM guru's. En dodge niet alleen - je kan bij een dodge niet draaien, bij een sprong wel. Maar dat zie je wel in praktijk als je achter een enemy carrier met RL aanrent
Kijk maar eens bij de echte DM guru's. En dodge niet alleen - je kan bij een dodge niet draaien, bij een sprong wel. Maar dat zie je wel in praktijk als je achter een enemy carrier met RL aanrent
Wat is dodgen dan precies? Is dat dat je 2x keer snel achter elkaar op je links/rechts knop op je toetsenbord klikt (nou ja strafe left/right dan)?
Want in de Matrix zegt dat wijf "dodge this" dus ontwijken, dus dodgen is ontwijken toch?
Want in de Matrix zegt dat wijf "dodge this" dus ontwijken, dus dodgen is ontwijken toch?
beste resolutie is 800x600, en zet de skin detail op heel hoog en de textures op laag, dan zie je de andere spelers er echt "uitspringen".Op zaterdag 28 juli 2001 20:53 schreef het_beest het volgende:
Dus met instagib leer ik goed richten? Maar een instagib is ook heel snel, en een rocketlauncher niet. Nu weet ik al dat je een rocketlauncher beter naar de muur kunt richten (toch?). En in welke resolutie kan ik UT het beste draaien? Zo hoog mogelijk, of zo veel mogelijk frames? En welk OS (Omdat het ene een beter game-OS is dan het andere) Ik heb nu win2k...
Maak ook de health balk heel klein zodat je weer meer van je omgeving kunt zien.
Ga anders ook eens naar andere servers, misschien zit je wel op een of andere clan server waar alleen hele goede spelers komen
Na voor de rest zijn de belangrijste dingen al genoemd door anderen, maar blijf vooral veel oefenen, dan kom je er wel.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
OK thanx, iemand nog meer tips om van mij een echte MASTER te maken?Op maandag 30 juli 2001 19:41 schreef LoekieLeeuw het volgende:
[..]
beste resolutie is 800x600, en zet de skin detail op heel hoog en de textures op laag, dan zie je de andere spelers er echt "uitspringen".
Maak ook de health balk heel klein zodat je weer meer van je omgeving kunt zien.
Ga anders ook eens naar andere servers, misschien zit je wel op een of andere clan server waar alleen hele goede spelers komen
Na voor de rest zijn de belangrijste dingen al genoemd door anderen, maar blijf vooral veel oefenen, dan kom je er wel.
Verwijderd
oefenen, ik heb het ook moeten leren.je kunt niet in een maandje uitgroeien tot een "master".dit kost gewoon tijd.je moet gewoon veel spelen dan leer je het vanzelf.
Helaas ben ik er al meer dan 2 jaar mee bezigOp maandag 30 juli 2001 19:57 schreef Emperor het volgende:
oefenen, ik heb het ook moeten leren.je kunt niet in een maandje uitgroeien tot een "master".dit kost gewoon tijd.je moet gewoon veel spelen dan leer je het vanzelf.
Het is niet slim om schieten en springen allebei op je muis te doen, op het moment dat je richt en je springt zal je muis ook iets bewegen waardoor mikken moeilijker is.
De schatkist voor iedereen die redelijk UT wil leren spelen of er net iets meer van af wil weten: www.ocrana.de/utbible
Hij heeft schieten op spatie zitten en rennen op zijn muis, dit heeft er dus mee te maken dat als hij beweegt en schiet je niet iets verschuift en dus zuiverder kan mikken
Maarja lees dat maar eens door, helaas wist ik het grootste deel al en let ook eens op zijn toetsenbord, leuke indeling ipv Qwerty
De schatkist voor iedereen die redelijk UT wil leren spelen of er net iets meer van af wil weten: www.ocrana.de/utbible
Hij heeft schieten op spatie zitten en rennen op zijn muis, dit heeft er dus mee te maken dat als hij beweegt en schiet je niet iets verschuift en dus zuiverder kan mikken
Maarja lees dat maar eens door, helaas wist ik het grootste deel al en let ook eens op zijn toetsenbord, leuke indeling ipv Qwerty
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
WOW! dat ROCKS wel, ik ga die site ff doorspaaien. THANX!Op maandag 30 juli 2001 23:24 schreef Taro het volgende:
Het is niet slim om schieten en springen allebei op je muis te doen, op het moment dat je richt en je springt zal je muis ook iets bewegen waardoor mikken moeilijker is.
Pagina: 1