Philips 903 review is een High Priority review?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
@Sim @WoutF

In de reviews: Philips 903 - Het beste tv-geluid ooit wordt uitdrukkelijk gespeculeerd of het al dan niet gekocht zijn van de review. Normaliter sta ik daar in aan de kant van de redactie maar nu:
  1. overjarig model (sinds september 2018 in de PW)
  2. in de tariefkaart de mogelijkheid om vanaf EUR 2.500,00 een review te bestellen
PRIORITY REVIEW** H volledig objectieve productreview door redactie v.a. € 2.500 PER STUK
**Altijd in overleg met redactie
Wat is hier aan de hand?

[ Voor 2% gewijzigd door PcDealer op 27-07-2019 20:45 . Reden: nummers van punten toegevoegd ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sim
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Sim

><(((º>

Reviews zijn bij Tweakers niet te koop.. Waar heb je deze tekst gevonden? Gaat dit niet over HWI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:08

InFamous

excommunicado

@Sim
Dat is inderdaad alleen voor HWI: https://tweakimg.net/file...ware%20Info%202019_NL.pdf

Let op de H achter de beschrijving ;)

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 14:32

WoutF

Hoofdredacteur
Zoals al gezegd en toegelicht, reviews zijn bij Tweakers niet te koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Is dat het enige wat jullie uit mijn post halen, oh hoeders der begrijpend lezen?

Edit:
@InFamous welke h? Er staat gewoon tweakers bij in de filenaam, logo's en titel:
TARIEFKAART TWEAKERS & HARDWARE INFO 2019
Tweakers & Hardware Info, salesit@persgroep.nl, +31 20 204 25 25
https://tweakimg.net/file...ware%20Info%202019_NL.pdf

[ Voor 73% gewijzigd door PcDealer op 27-07-2019 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

@PcDealer heb je de kaart überhaupt verder gelezen dan de titel of had jij je conclusie toen al getrokken?

Er staat in de tariefkaart duidelijk een column sites voor welke opties op welk platform worden aangeboden. Dit kan H zijn voor HWI, T zijn voor Tweakers of beide.

In het geval van de Priority Review, ofwel de volledig objective productreview door redactie is dit alleen mogelijk op site H, dus alleen op HWI en niet op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
InFamous schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:13:
@PcDealer heb je de kaart überhaupt verder gelezen dan de titel of had jij je conclusie toen al getrokken?
Die conclusie zou je makkelijk zelf kunnen trekken aangezien ik een stuk quote die verderop staat. Over voorbarig conclusies trekken...
Er staat in de tariefkaart duidelijk een column sites voor welke opties op welk platform worden aangeboden. Dit kan H zijn voor HWI, T zijn voor Tweakers of beide.

In het geval van de Priority Review, ofwel de volledig objective productreview door redactie is dit alleen mogelijk op site H, dus alleen op HWI en niet op Tweakers.
Maar goed, terugkomend op je opmerking: ik zie inderdaad daar een kolom waarin bij priority alleen H staat. Of dat duidelijk is na enig scrollen waag ik te betwijfelen, maar je hebt gelijk dat het er staat.

Nu dan ook nog antwoord op mijn andere punt PcDealer in "Philips 903 review is een High Priority review?"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Misschien kan je aangeven wat je andere punt is. Je had twijfels of dit gekocht was of niet. Wat is dan je andere vraag?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

@PcDealer Je kan bijdehand blijven doen, maar blijkbaar lees je dus niet. Je komt hier op hoge poten verhaal halen en je word terecht gewezen dat je conclusies trekt op iets wat je in de reacties heb gelezen en waarbij je dus zelf niet eens de moeite heb gedaan dit te verifiëren.

Ik zie overigens maar een punt in je vraag en dat is over een product review van een ouder product waarvoor betaald zou zijn. Het andere punt ontgaat mij want er staat nergens een limiet gesteld op wanneer er een review geschreven dient te worden.

offtopic:
Oh je bedoelde die quote die je later pas toegevoegd heb aan je bericht toen ik blijkbaar al bezig was met het schrijven van mijn reactie. Ja daar had ik ook echt een conclusie aan kunnen trekken ja :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Tevens lijkt dit ook alleen maar te gaan om de tijdschrift-versie van HWI, als ik de tekst "PRINT" mag geloven.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Yorinn schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:32:
Tevens lijkt dit ook alleen maar te gaan om de tijdschrift-versie van HWI, als ik de tekst "PRINT" mag geloven.
Onder ONLINE DISPLAY / NATIVE staat het ook. Vierde groep van rijen vanaf boven.
JvS schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:25:
Misschien kan je aangeven wat je andere punt is. Je had twijfels of dit gekocht was of niet. Wat is dan je andere vraag?
Waarom een oud model tv nu wordt getest:
- overjarig model (sinds september 2018 in de PW)
InFamous schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:29:
@PcDealer Je kan beidehand blijven doen, maar blijkbaar lees je dus niet. Je komt hier op hoge poten verhaal halen en je word terecht gewezen dat je conclusies trekt op iets wat je in de reacties heb gelezen en waarbij je dus zelf niet eens de moeite heb gedaan dit te verifiëren.
Hoge poten? Lol! Ik vraag wat er aan de hand is in vrij neutrale bewoordingen. Vervolgens worden er van de twee punten slechts een beantwoord.
Ik zie overigens maar een punt in je vraag en dat is over een product review van een ouder product waarvoor betaald zou zijn. Het andere punt ontgaat mij want er staat nergens een limiet gesteld op wanneer er een review geschreven dient te worden.
Punt 1 gaat over een ouder product. Punt 2 over al dan niet gekocht. Ik zal de ts verduidelijken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

@PcDealer als die insinuatie niet was gemaakt in de reacties en jij de tariefkaart gewoon normaal gelezen had dan had dit topic niet eens bestaan.

Dus ja op hoge poten vind ik een redelijke uitdrukking aangezien je al met een onterechte conclusie je TS start.

offtopic:
Die bijdehand opmerking kan je achteraf wel verwijderen, maar ik kan deze gewoon nog terug zien ;)

Mijn opmerking over jouw ging over deze reactie: PcDealer in "Philips 903 review is een High Priority review?"

Die bijdehante opmerking van je dat ik daar wel een conclusie over kan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
InFamous schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:52:
@PcDealer als die insinuatie niet was gemaakt in de reacties en jij de tariefkaart gewoon normaal gelezen had dan had dit topic niet eens bestaan.
Wel, want punt 1 blijft nog steeds overeind. Bovendien wilde ik de redactie wijzen op
wordt uitdrukkelijk gespeculeerd of het al dan niet gekocht zijn van de review
Ik dacht dat de redactie zoiets wel wilde weten zodat ze dit konden pareren. Daarom heb ik de hoofdredacteur getagged. Graag gedaan.
Dus ja op hoge poten vind ik een redelijke uitdrukking aangezien je al met een onterechte conclusie je TS start.
Wat jij wilt.
[offtopic]
Die bijdehand opmerking kan je achteraf wel verwijderen, maar ik kan deze gewoon nog terug zien ;)
Lief dat je je mod skills uitlegt, maar dat wist ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

PcDealer schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:59:
[...]

Wel, want punt 1blijft nog steeds overeind. Bovendien wilde ik de redactie wijzen op
Nee want dan had het topic “waarom word er een ouder product gereviewd” geheten. Je TS en je topictitel wijzen al met het spreekwoordelijke vingertje, hense mijn opmerking over op hogen poten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
InFamous schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 21:11:
[...]

Nee want dan had het topic “waarom word er een ouder product gereviewd” geheten. Je TS en je topictitel wijzen al met het spreekwoordelijke vingertje, hense mijn opmerking over op hogen poten.
En dus had dit topic nog steeds bestaan, echter met een andere titel. Nog steeds niet met hoge poten want ik stel een vraag die in de reacties als feit wordt vermeld. Ik laat het nog open.

Ik wacht verder op een inhoudelijke reactie van de redactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Waar wil je nou een antwoord op hebben?

Zoals al eerder gesteld zit er AFAIK geen limiet wanneer een review geschreven mag worden noch of een product te oud is om een review over te schrijven.

Als ik even het review archief in duik dan kom ik genoeg reviews tegen die recent geschreven zijn waar de producten al een goed aantal maanden verkocht worden, dus het is niet ineens anders dan anders.

Zie bijvoorbeeld:
reviews: Sony Xperia 1 - Extra lange en veelbelovende Xperia-reboot
Datum review 25-7-2019, eerste vermelding 27-2-2019

reviews: Lenovo Yoga Book - Convertible met e-ink in plaats van toetsen
Datum review 24-6-2019, eerste vermelding 14-12-2018

reviews: Tropico 6 - Niet de spannendste editie
Datum review 31-3-2019, eerste vermelding 23-11-2018

reviews: Sekiro: Shadows Die Twice - Frustrerend meesterwerk
Datum review 29-3-2019, eerste vermelding 26-6-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

InFamous schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 22:11:
Waar wil je nou een antwoord op hebben?

Zoals al eerder gesteld zit er AFAIK geen limiet wanneer een review geschreven mag worden noch of een product te oud is om een review over te schrijven.

Als ik even het review archief in duik dan kom ik genoeg reviews tegen die recent geschreven zijn waar de producten al een goed aantal maanden verkocht worden, dus het is niet ineens anders dan anders.

Zie bijvoorbeeld:
reviews: Sony Xperia 1 - Extra lange en veelbelovende Xperia-reboot
Datum review 25-7-2019, eerste vermelding 27-2-2019

reviews: Lenovo Yoga Book - Convertible met e-ink in plaats van toetsen
Datum review 24-6-2019, eerste vermelding 14-12-2018

reviews: Tropico 6 - Niet de spannendste editie
Datum review 31-3-2019, eerste vermelding 23-11-2018

reviews: Sekiro: Shadows Die Twice - Frustrerend meesterwerk
Datum review 29-3-2019, eerste vermelding 26-6-2018
Alleen kan je games hierbij niet vergelijken. Zo is Tropico 6 op 29 maart 2019 uitgekomen en Sekiro 22 maart 2019. De eerste prijs vermeldingen zijn dan ook voor pre-orders geweest.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 14:32

WoutF

Hoofdredacteur
Over het tijdstip van de review en de leeftijd van de 903: normaliter zijn we inderdaad sneller met reviewen van nieuwe producten. Soms kom je ergens vanwege allerlei redenen niet aan toe. Kan zijn dat een sample in het begin nog niet beschikbaar was, en wanneer dat wel zo is er weer andere dingen op de planning staan. Soms komt een product uit in een periode dat er ook een heleboel andere producten uitkomen en we gewoon keuzes moeten maken. En soms staat het sample dan weer bij een andere publicatie op het moment dat wij wel tijd hebben. Kan allemaal gebeuren.

Als we er pas later iets mee kunnen, vragen we ons altijd af of de review nog waarde kan hebben. In dit geval was dit zeker zo. De 903 wordt nog steeds volop verkocht en we weten van tv's dat ook nadat er een opvolger is, oudere modellen vaak nog wel even verkrijgbaar blijven - vaak nog tegen een lagere prijs.
Pagina: 1