Monitor kan geen 1920x1080 weergeven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostflow
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10-2024
Hallo,

Ik heb een AOC monitor die is 1920x1080p en heeft 144hz, maar elke keer wanneer ik hem aansluit op mijn videokaart via DP kan ik hem geen 1920x1080p laten draaien. Eerst lukte het wel maar nu ineens niet meer.(geen drivers geupdate) Ik heb een GTX1070 TI. Heb ook al wat dingen opgezocht maar ik kon niet zoveel vinden.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vaste DP kabel zonder adapter, alleen DP ?
Zit alles goed strak, wat heb je zelf al geprobeerd ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:48

Wildfire

Joy to the world!

Geef eens wat meer informatie... welke Windows versie? Welke driver versie? Wel merk en type videokaart precies?

Uitgaande van Windows 10, probeer sowieso eens de allernieuwste nVidia drivers -- https://international.dow...4bit-international.hf.exe en kies bij de installatie voor een schone installatie.

Dit is een hotfix driver, v431.60 had soms problemen met de muiscursor na het verlaten van een game

-- Edit:
Ghostflow schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 14:12:
Het is al gelukt, een vriend heeft even gekeken en wat dingen gedaan en het werkte weer. In ieder geval bedankt!
Voor iedereen die ooit een soortgelijk probleem treft, zou je wel even willen laten weten wat de oplossing is?

[ Voor 40% gewijzigd door Wildfire op 27-07-2019 14:13 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostflow
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10-2024
Het is al gelukt, een vriend heeft even gekeken en wat dingen gedaan en het werkte weer. In ieder geval bedankt!