DDR SDRAM PC2100 CAS2 Corsair of Crucial

Pagina: 1
Acties:

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Binnenkort ga ik een paar onderdelen van mijn systeem upgraden waardoor ik genoodzaakt ben nieuw geheugen aan te schaffen.
Nu is mijn oog gevallen op een DIMM van 256Mb DDR PC2100 ECC+REG van Crucial. Maar deze schijnt een SDRAM timing te hebben van 2,5 en niet CAS2. Al zoek ik dan verder kom ik van Corsair wel CAS2 geheugen tegen, maar dan zonder ECC en unbuffered. En ik wil eigenlijk allebei!

Kan iemand mij vertellen of dat bestaat en welk geheugen dan voor een games/overclocker het beste is.

Dit geheugen gaat trouwens op ASUS A7V266 bord geprikt worden met een overclockbare TB1400.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 23:43
Crucial werkt gewoon goed op cas 2,2,2 en op 150Mhz. Dus ik zou voor de crucial gaan, want het heeft dezelfde prestaties, maar een mooier prijsje.

Trouwens Use te Search.

| I've got permission to color outside the lines |

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Search leverde niet zoveel op eigenlijk. Mijn vraag was specifiek over de CAS latency en die heb ik in andere topics niet gezien.

By the way: Voor de mensen die nog geheugen willen kopen binnenkort zoals ik. De geheugen prijzen van DDR SDRAM gaan flink omhoog. Vb. is van Crucial de 256Mb DIMM met ECC, die was 2 uur geleden nog omgerekend 135,-, nu is -ie- al 190,-!!!
Kijk ook ff hier: http://www.tweakers.net/nieuws/17813