Ik heb sinds 3 weken een nieuwe computer, waarin een Geforce 2 pro van Gainward zit.
Nou wou ik Max Payne gaan spelen en toen ging het helemaal fout. allemaal beelden door elkaar heen, en af en toe spontane reboots. Verder komen er afentoe beelden van webpagina's tussendoor die ik allang heb afgesloten. Toen ben ik in Dxdiag gaan kijken en de Direct3d test gaan doen, en die doet het dus gewoon niet.
Ook andere spellen getest op 3d en het wil gewoon niet werken.
Heb nu alle drivers geprobeerd. verder ook andere moederbord drivers geinstalleerd, AGP op 1x gezet etc etc.
Maar niks wil lukken.
Hij wil gewoon niet aan de Direct3d. !
En dat Terwijl OpenGL gewoon prima loopt.
Ik snap er niks van en heb de hele Search al doorgelopen maar niks heeft mij kunnen helpen. verder heb ik ook GfFAQ doorzocht maar ook niks kunnen vinden
mijn specs zijn.
Asus A7m moederbord
AMD TB 1.33 ghz.
256 mb PC2100 geheugen.
Gainward Geforce 2 Pro
Sb 5.1
Verder is mijn OS Win2k.
Ik hoop dat er iemand is die een oplossing weet
Nou wou ik Max Payne gaan spelen en toen ging het helemaal fout. allemaal beelden door elkaar heen, en af en toe spontane reboots. Verder komen er afentoe beelden van webpagina's tussendoor die ik allang heb afgesloten. Toen ben ik in Dxdiag gaan kijken en de Direct3d test gaan doen, en die doet het dus gewoon niet.
Ook andere spellen getest op 3d en het wil gewoon niet werken.
Heb nu alle drivers geprobeerd. verder ook andere moederbord drivers geinstalleerd, AGP op 1x gezet etc etc.
Maar niks wil lukken.
Hij wil gewoon niet aan de Direct3d. !
En dat Terwijl OpenGL gewoon prima loopt.
Ik snap er niks van en heb de hele Search al doorgelopen maar niks heeft mij kunnen helpen. verder heb ik ook GfFAQ doorzocht maar ook niks kunnen vinden
mijn specs zijn.
Asus A7m moederbord
AMD TB 1.33 ghz.
256 mb PC2100 geheugen.
Gainward Geforce 2 Pro
Sb 5.1
Verder is mijn OS Win2k.
Ik hoop dat er iemand is die een oplossing weet