24inch Monitor bij best buy mainstreamgamesysteem Juli 2019

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• siciliana
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:50
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Monitor voor de Mainstreamgamesysteem Juli 2019 https://tweakers.net/revi...ainstreamgamesysteem.html?

Wat is je budget?
200-300

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mag van elkander merk zijn echter de gewenste grootte is 24inch (ivm met de beschikbare bureauruimte) - Full HD is voldoende voor mij.

Met name voor games.?
Daar ik door de bomen het bos niet meer zie zoek ik aanbevelingen voor een monitor voor de combinatie met bovenstaande systeem _/-\o_ .

Alle reacties

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:55
Ik heb al een tijd lang plezier van mijn Dell U2415. Eerder daar ook half kantoor vol mee gezet, nooit klachten gehad (in tegendeel).

Het is 1920x1200 ipv 1080, wat als voordeel heeft dat je net wat meer verticale ruimte hebt. Da's handig, want de meeste websites en documenten zijn toch vooral verticaal opgebouwd, niet horizontaal.

Of het geschikt is voor FPS games etc weet ik niet, cities skylines en vergelijkbare games doen het prima hier :)

Edit: Die U2415 staat tussen 2 Dell U2412M schermen in. Dat zijn ook prima schermen, maar qua display kwaliteit net iets slechter (1 generatie ouder).

[ Voor 18% gewijzigd door Freeaqingme op 27-07-2019 01:20 ]

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
siciliana schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 01:09:
Met name voor games.?
Daar ik door de bomen het bos niet meer zie zoek ik aanbevelingen voor een monitor voor de combinatie met bovenstaande systeem _/-\o_ .
Dat is natuurlijk makkelijk gezegd. In de Pricewatch kan je filteren op al je eisen: categorie: Monitoren

Je zult zien dat er enkele monitoren zijn met goede reviews. Als je daar een lijstje van maakt kunnen wij je verder helpen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW