Vaag probleem met laptop scherm.

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitta
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-07 12:11
Hey,

Onlangs ondervind ik problemen met mijn laptop: Asus VivoBook Pro N580VN.
Het is lastig te omschrijven, maar het komt er op neer dat dingen zoals subtitles en ook de ''media balk'' (waarmee je op pauze en volgende aflevering drukt etc) bij bijvoorbeeld Ziggo online blijft staan.

Die subtitles blijven staan totdat er iets nieuws wordt gezegd, of wanneer ik met mijn muis beweeg. De serie speelt zich vlekkenloos af, maar de subtitles blijven haken. Dit is op zowel Netflix als Ziggo. Bij Ziggo is het echter de media balk. Deze balk bedoel ik: http://prntscr.com/okjwve

Hij blijft er wat doorzichtig staan, en ik heb dit ook op Youtube.
Op de laptop draait tevens Windows 10.

Hoe valt dit op te lossen? Ik heb ook nog een PC (Met Windows 7) ter referentie, en heb op de PC er nog nooit last van gehad.

Hoor graag of jullie hier een oplossing voor weten!

Bij voorbaat dank,

FrisianX.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Mitta Wat heb je allemaal al geprobeerd, voordat ik ga lopen raden? Die vraag stond er niet voor niks.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitta
Heb je gelijk in, ik ben vergeten te vermelden dat ik vrijwel niks heb geprobeerd, op wat rondspeuren op internet na. Het is zo iets specifieks dat ik niet de oplossing kon vinden voor mijn probleem, en ook niet weet waar ik moet beginnen.

@Room42

[ Voor 3% gewijzigd door Mitta op 26-07-2019 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitta
Geen idee hoe, maar het probleem is opeens verholpen. Ik was een weekje op vakantie en had mijn laptop dus niet gebruikt, maar het is somehow wel verdwenen, voor nu iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kijk! Dat bedoel ik maar. Je geeft het even wat aandacht en opeens weet hij weer "How to laptop". :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
Klinkt meer als een software-matig probleem dan een probleem met het fysieke scherm. Maar schijnbaar is het al opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:43
Fijn dat het is opgelost, @Mitta, maar plaats dit soort vragen voortaan in Softe Goederen :) Zal hier een slotje op doen

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.