Lieve forumhelden.
Dit word mijn eerste eigen build en na maanden kijken, zoeken en vooral sparen is nu het moment dat ik weer tijd heb om mijn eigen pc te gaan bouwen.
Graag zou ik jullie willen gebruiken als controle of ik alles goed heb afgestemd op elkaar en of jullie eventueel nog verbeteringen zien die ik over het hoofd heb gezien??
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games zoals Escape from Tarkov, diverse FPS games het liefst op 2k, 60fps+
Als setting dan naar high moeten ipv ultra is dat prima.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 1100 euro voor de pc zelf en het scherm ongeveer 300 euro. als ik binnen mijn 1400 wil blijven. Is het beter om een monitor iets terug te pakken en dan iets meer in het systeem is dat ook het overwegen waard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel mijn randapperatuur van mijn huidige laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals hierboven ookal vermeld zoek ik een systeem dat 2/4k kan runnen op leuke setting en minimaal 60 fps in zware games. OA dus Escape from Tarkov, maar ook R6 Siege en battlefield.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkel, zolang het maar goed samenwerkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte, geluid e.d. maakt me niks uit, zolang het maar geen foeilelijk beestje word
Ga je overklokken?
Nope, geen greintje verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een checkup van jullie of alles zo werkt of dat er nog aan/afraders zijn mbt wat ik nu heb uitgekozen.
Ik zoek voornamelijk gewoon zo veel mogelijk waar voor het geld.
Dit word mijn eerste eigen build en na maanden kijken, zoeken en vooral sparen is nu het moment dat ik weer tijd heb om mijn eigen pc te gaan bouwen.
Graag zou ik jullie willen gebruiken als controle of ik alles goed heb afgestemd op elkaar en of jullie eventueel nog verbeteringen zien die ik over het hoofd heb gezien??
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games zoals Escape from Tarkov, diverse FPS games het liefst op 2k, 60fps+
Als setting dan naar high moeten ipv ultra is dat prima.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 1100 euro voor de pc zelf en het scherm ongeveer 300 euro. als ik binnen mijn 1400 wil blijven. Is het beter om een monitor iets terug te pakken en dan iets meer in het systeem is dat ook het overwegen waard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel mijn randapperatuur van mijn huidige laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals hierboven ookal vermeld zoek ik een systeem dat 2/4k kan runnen op leuke setting en minimaal 60 fps in zware games. OA dus Escape from Tarkov, maar ook R6 Siege en battlefield.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkel, zolang het maar goed samenwerkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte, geluid e.d. maakt me niks uit, zolang het maar geen foeilelijk beestje word
Ga je overklokken?
Nope, geen greintje verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een checkup van jullie of alles zo werkt of dat er nog aan/afraders zijn mbt wat ik nu heb uitgekozen.
Ik zoek voornamelijk gewoon zo veel mogelijk waar voor het geld.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming | € 132,50 | € 132,50 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 Super Gaming OC 8G | € 456,50 | € 456,50 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define S - Window | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Monitoren | AOC U2879VF Zwart | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 86,33 | € 86,33 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX650M V2 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 60,96 | € 60,96 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.417,09 | ||