Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk World of Warcraft spelen op 1080p en in de toekomst 1440p op high/ultra settings met hoge FPS. Soms ook Heroes of the Storm / Overwatch, maar ook Stardew Valley en Civilization V en VI. Het wordt dus echt een game PC - ik ben ook bezig met R en Python programmeren en het verwerken van grote hoeveelheden data, maar dat is secundair.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1200, dus het liefst ongeveer 1100 exclusief verzendkosten. Ik ga het zelf in elkaar zetten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
CM MasterKeys Pro S keyboard
Steelseries Arctis 5 headset
Logitech Master MX 2s muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart
SSD om op te starten, 2TB HDD voor opslag, 500-650 watt voeding (?)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, maar ik wil het kunnen bestellen bij Megekko. De case heb ik al uitgezocht: NZXT H500.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case NZXT H500 staat vast. Daarnaast moet er ook bluetooth en WiFi in zitten, Het liefst een beetje stil en natuurlijk lekker snel. En een beetje beginners-friendly.
Ga je overklokken?
Misschien later, maar voorlopig niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik krijg het liefste de meeste bang voor mijn buck dus ik heb een build samengesteld. Alleen maak ik me nu zorgen om het B450 moederbord met de Ryzen 5 3600.
Huidige plan:
Ik heb gekeken naar het Gigabyte X570 AORUS ELITE moederbord, maar die heeft geen bluetooth/wifi dus ik dacht wellicht aan het MSI MPG X570 GAMING EDGE WIFI moederbord; deze komt bij Megekko met een gratis waterkoeler, maar daar heb ik helemaal geen verstand van
Alvast bedankt!
Voornamelijk World of Warcraft spelen op 1080p en in de toekomst 1440p op high/ultra settings met hoge FPS. Soms ook Heroes of the Storm / Overwatch, maar ook Stardew Valley en Civilization V en VI. Het wordt dus echt een game PC - ik ben ook bezig met R en Python programmeren en het verwerken van grote hoeveelheden data, maar dat is secundair.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1200, dus het liefst ongeveer 1100 exclusief verzendkosten. Ik ga het zelf in elkaar zetten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
CM MasterKeys Pro S keyboard
Steelseries Arctis 5 headset
Logitech Master MX 2s muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, maar ik wil het kunnen bestellen bij Megekko. De case heb ik al uitgezocht: NZXT H500.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case NZXT H500 staat vast. Daarnaast moet er ook bluetooth en WiFi in zitten, Het liefst een beetje stil en natuurlijk lekker snel. En een beetje beginners-friendly.
Ga je overklokken?
Misschien later, maar voorlopig niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik krijg het liefste de meeste bang voor mijn buck dus ik heb een build samengesteld. Alleen maak ik me nu zorgen om het B450 moederbord met de Ryzen 5 3600.
Huidige plan:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 143,- | € 143,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Ti Windforce OC 6G | € 305,- | € 305,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Red (64MB cache), 2TB | € 77,- | € 77,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H500 Wit | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 550 Full Modular | € 65,05 | € 65,05 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.064,95 | ||
Ik heb gekeken naar het Gigabyte X570 AORUS ELITE moederbord, maar die heeft geen bluetooth/wifi dus ik dacht wellicht aan het MSI MPG X570 GAMING EDGE WIFI moederbord; deze komt bij Megekko met een gratis waterkoeler, maar daar heb ik helemaal geen verstand van
Alvast bedankt!