Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral veel gamen en een beetje opnemen/streamen en dus ook montages maken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb of haal de randapparatuur nog.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk 16gb en natuurlijk een sterke videokaart zoals 2070 en natuurlijk 1 van de nieuwe cpu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Ik heb natuurlijk het liefst dat alles met elkaar werkt maar mijn voorkeur gaat uit naar intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Grootte maakt echt niet uit. Natuurlijk wil ik wel dat je mijn pc niet hoort tijdens streamen opnemen enz.
Ga je overklokken?
Ik wil het wel gaan leren/proberen
Wat verwacht je van ons?
Ik zou het heel fijn vinden als jullie mij helpen een hele mooie pc ervan te maken. En natuurlijk is 1500 euro een hoop geld dus er kan natuurlijk wat moois van gemaakt worden. Hier mijn lijstje
Ik wil vooral veel gamen en een beetje opnemen/streamen en dus ook montages maken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb of haal de randapparatuur nog.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk 16gb en natuurlijk een sterke videokaart zoals 2070 en natuurlijk 1 van de nieuwe cpu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Ik heb natuurlijk het liefst dat alles met elkaar werkt maar mijn voorkeur gaat uit naar intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Grootte maakt echt niet uit. Natuurlijk wil ik wel dat je mijn pc niet hoort tijdens streamen opnemen enz.
Ga je overklokken?
Ik wil het wel gaan leren/proberen
Wat verwacht je van ons?
Ik zou het heel fijn vinden als jullie mij helpen een hele mooie pc ervan te maken. En natuurlijk is 1500 euro een hoop geld dus er kan natuurlijk wat moois van gemaakt worden. Hier mijn lijstje
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-9600K Boxed | € 235,05 | € 235,05 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | € 181,- | € 181,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C White - TG | € 83,50 | € 83,50 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 33 | € 33,90 | € 33,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 99,99 | € 99,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 843,24 | ||