Vraag

• kenshinyuo
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 30-11 10:13
Sinds kort een msi 1080ti FE, ding mooi aan de praat. 3x via displayport asus vg248qe in surround.
draait als een zonnetje.

Dag later pc weer aan en hij weigerd om op 1 displaypoort beeld te geven.

gaat om de meeste rechtse display poort, langs hdmi en dichtbijzijde op de mounting "haakje"

Iemand idee wat het kan zijn?

stappen die ik al genomen heb:

-andere voeding.
-displays van positie gewisseld.
-kabels verwisseld
-alles los getrokken en de poort die "weigerd" alleen aangesloten, bios tot aan windows loading screen krijg ik te zien zodra je login van je windows krijg geen beeld meer.
-alle combinaties van 2 displays aan te sluiten.
-nvidia firmware update van de display poort.
-DDU in alle variaties.
-oudere drivers.
-windows herinstallatie
-pci-e sloten in verschillende Gen modus veranderd.
-andere pci-e sloten geprobeerd.
enige manier hoe ik nu beeld krijg op me 3de scherm is via hdmi.
Maar dan vervalt me 144hz nvidia surround setup. :'(

iemand enige idee wat ik nog meer kan proberen.

Hardware:
Mobo : Asus x79 Deluxe
processor: Intel i7-4930k
Ram : Dominators 32gb
Vga : MSI gtx 1080ti Founders Edition
Voeding : Coolermaster v850

[Voor 11% gewijzigd door kenshinyuo op 08-08-2019 19:09. Reden: experimenteren]

Alle reacties

• kenshinyuo
bump

• kgd92
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 25-11 09:53
Als je tot aan het windows loading screen komt staat er vermoedelijk een setting verkeerd in windows zelf: rechts klikken op bureaublad --> schermresolutie, kijken of alles klopt.

• kenshinyuo
dit alles " klopt " hij detecteerd de juiste resoluties etc.

rare was dat ik van vakantie terug kwam en het systeem weer op de spanning hing. toen had ik wel weer 3 displays tot dat windows weer een update doorheen trapte en had ik weer niks. rara?

• jeppekroezen
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 03-09 17:22
wat toevallig. mijn meest rechtse doet ook moeilijk.
ik heb de Aorus Waterforce 1080Ti WB edition

• kenshinyuo
@jeppekroezen als jij een display er op aansluit op die uitgang heb jij ook beeld in je bios en tot en met windows loading screen?

• jeppekroezen
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 03-09 17:22
Oef het is altijd moeilijk na te produceren.
Ik heb een dvi aangesloten en hierdoor ( gok ik) krijg ik pas beeld in windows en niet eerder haha
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee