Dit schatje krijg ik dinsdag binnen 
ik kijk er nu al naar uit om me nieuwe hardware en a shitload of fans in te zetten
ik kijk er nu al naar uit om me nieuwe hardware en a shitload of fans in te zetten
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Oh ja joh!!!
Verwijderd
Op zaterdag 28 juli 2001 19:21 schreef SoDM2k het volgende:
Dit schatje krijg ik dinsdag binnen![]()
[afbeelding]
bummerrrrrrOp zaterdag 28 juli 2001 19:23 schreef JT het volgende:
Deze heb ik dus, en dat word boren om er een shitload in te zetten. Een 120 mm aan de voorkant kan je vergeten, omdat je dan over die rand komt waar het overlapt onderaan.
Hij is niet super bijzonder ofzo.. maar ik vind em mooi groot.. goeie voeding en gewoon strak van modelOp zaterdag 28 juli 2001 19:23 schreef Pollewob het volgende:
fijn voor jou, maar ik zie zo 1-2-3 niet wat er zo bijzonder aan deze kast is
aan de voorkant komt er ook geenOp zaterdag 28 juli 2001 19:23 schreef JT het volgende:
Deze heb ik dus, en dat word boren om er een shitload in te zetten. Een 120 mm aan de voorkant kan je vergeten, omdat je dan over die rand komt waar het overlapt onderaan.
Dat zijn uitspraken die hier wel vaker voorkomenOp zaterdag 28 juli 2001 19:28 schreef paria het volgende:
mega geil...?
en je rukt op ien dalis?
Zeker wetenOp zaterdag 28 juli 2001 19:30 schreef ziemon_ het volgende:
oke mooie kast.... Ga je hem nog modden?
Stoere mod dudeOp zaterdag 28 juli 2001 19:33 schreef KixAss456 het volgende:
die heb ik ook
Ik geil niet op deze kast.. maar ze is wel geilOp zaterdag 28 juli 2001 19:36 schreef Herodion het volgende:
sjees waar geil jij op?
maar ziet er wel uit als een leuke config
Verwijderd
Tnx, over een tijdje maak ik wel wat HQ pics, maar m'n digi-cam == kaportjeStoere mod dudeecht kewl
[..]
Zeker weten heOp zaterdag 28 juli 2001 20:02 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Die Philips fikker maakt die pc echt compleet
KutOp zaterdag 28 juli 2001 20:04 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Tnx, over een tijdje maak ik wel wat HQ pics, maar m'n digi-cam == kaportje

Dat is ook een mooi model, de broer van een vriend van me had em ook.. heeft ie toendertijd alleen weggedaan (de dumb-ass) nu heeft ie een loodzware PenguinOp zaterdag 28 juli 2001 20:24 schreef Toewan het volgende:
Ik vind dat ook een supermooie kast, alleen hou ik niet zo van bigtowers. Ik heb de Inwin S500 (midi tower). Ik heb er verder niks aan gemod.
Zo ziet die van mij er uit:
[afbeelding]
Ik hou allemaal niet van die spacy crap kasten, geef mij deze maar.
Verwijderd
Het is inderdaad al een vrij oud model, maar ik heb 'm pas een half jaartje ofzo. Ik vond het altijd al een mooie kast, maar ik had al een kast. Totdat ik een 2e systeempje in elkaar gezet had. Dacht ik, koop ik voor mijn eigen systeem een nieuwe kast, dus vandaar dat ik 'm heb.Op zaterdag 28 juli 2001 20:32 schreef SoDM2k het volgende:
[..]
Dat is ook een mooi model, de broer van een vriend van me had em ook.. heeft ie toendertijd alleen weggedaan (de dumb-ass) nu heeft ie een loodzware Penguin
edit : klote typo's
Verwijderd
wat voor lettertype is dat op et plaatje, ik vind het er wel leuk uitzienOp zaterdag 28 juli 2001 19:21 schreef SoDM2k het volgende:
meerdere mensen vragen er al naarOp zaterdag 28 juli 2001 22:55 schreef xmvl33 het volgende:
[..]
wat voor lettertype is dat op et plaatje, ik vind het er wel leuk uitzien
Verwijderd

deze is zeker geil.. ook geile prijs lijkt meOp zondag 29 juli 2001 00:03 schreef AMADEUZ het volgende:
Dit is pas een geile kast:
Soldam MTPro-2200 ATX
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
14 3.5" drive bays with the Optional Kit 1!
Ik koop hem als ik de miljoen win
Verwijderd
Verwijderd
no offence... maar zelfs mijn MEMO-kast is nog heter dan dat...Op zaterdag 28 juli 2001 19:21 schreef SoDM2k het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
beetje vaaaaaaage foto`sOp zaterdag 28 juli 2001 19:33 schreef KixAss456 het volgende:
die heb ik ook:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoezo patser ?Op zondag 29 juli 2001 09:37 schreef mystery het volgende:
tja leuke opstelling alleen niet zo snel maar ach ja valt mee te leven.
Verwijderd
[/quote]Op zondag 29 juli 2001 14:48 schreef SoDM2k het volgende:
[..]
hoezo patser ?
Ook al niet ?Op zondag 29 juli 2001 15:45 schreef Molybdenum het volgende:
als het goed is krijg ik morgen of dinsdag ook een geil kastje:
A-open Hq-08 ATX Big Tower 300W
Asus A7M266
Athlon 1.33 GHz / 266 MHz
256 MB Dane-Elec DDR266 PC2100 (cas 2.5)
IBM 61.5 GB 7200 rpm
Asus V7700 DeLuxe
A-open CD-R/RW 12x10x32
Pioneer DVD-106S
CoolerMaster EP5-6I11
en verder de standaard shit.
ik kan haast niet wachten!
Gaaf. Ik krijg morgen de laatste onderdelen van m'n nieuwe bak binnen:Op zondag 29 juli 2001 15:45 schreef Molybdenum het volgende:
als het goed is krijg ik morgen of dinsdag ook een geil kastje:
A-open Hq-08 ATX Big Tower 300W
Asus A7M266
Athlon 1.33 GHz / 266 MHz
256 MB Dane-Elec DDR266 PC2100 (cas 2.5)
IBM 61.5 GB 7200 rpm
Asus V7700 DeLuxe
A-open CD-R/RW 12x10x32
Pioneer DVD-106S
CoolerMaster EP5-6I11
en verder de standaard shit.
ik kan haast niet wachten!
Verwijderd
Valt reuze mee. Hij is namelijk veel dieper dan een normale kast. 1,5x als ik de review goed heb gelezenOp zondag 29 juli 2001 00:57 schreef SoDM2k het volgende:
[..]
deze is zeker geil.. ook geile prijs lijkt me-
edit : wel klein "deurtje" aan de zijkant.. weinig ruimte om goed in je kast te kunnen
Op zondag 29 juli 2001 16:05 schreef Zeega het volgende:
[..]
Gaaf. Ik krijg morgen de laatste onderdelen van m'n nieuwe bak binnen:
A7M266
AMB Tb 1.4 gh
256Mb PC-2100
IBM 60gb 7200rpm
ASUS V7700 pro
Terratec DMX X-fire
Pioneer DVD-106S
CoolerMaster EP5-6I11
Samsung SyncMaster 900NF
Plextor 16x10x40
Quality miditower 350Watt
VideoLogic Sirocco Crossfire
Beetje hetzelfde dus
Boeit ook nietOp zondag 29 juli 2001 16:16 schreef Ev!L-c het volgende:
Hmm mijn 1.2@1.4 is 10x133+71.80v
nix met die topic te maken maar so what
was ik ook zeker wel van planOp zondag 29 juli 2001 16:38 schreef GaMbiNo het volgende:
1 van de lelijkste kasten die ik de afgelopen paar maandjes gezien heb
Sorry maar ik vind em niet mooi, maar je kan em altijd nog gaan modden??
Alle proemn in n drek
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
standaard 300 watt te licht?Op zondag 29 juli 2001 17:26 schreef CORVETTE het volgende:
Hij is lelijk ! Hij is mooi !
ja .... dat gaat tegen elkaar in ....
doe je niets aan ........
ps. Zelf ben ik een fan van inwin's; goede stevige , geen scherpe randen , nononse kast. ( alleen standaard voeding idd te ligt ).
Verwijderd
Op zondag 29 juli 2001 00:03 schreef AMADEUZ het volgende:
Dit is pas een geile kast:
Soldam MTPro-2200 ATX
Ik koop hem als ik de miljoen win
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Verwijderd
Echt welOp zondag 29 juli 2001 14:50 schreef SoDM2k het volgende:
[..]
jij blij-
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH die zijn geilOp zondag 29 juli 2001 18:52 schreef FMS het volgende:
Ach mensen, Geile kast?
dit noem ik een geile kast, waar je ook iets aan hebt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat lul je nou man, das toch elke pckastOp zondag 29 juli 2001 23:27 schreef JcaG het volgende:
Zo wat een kast!!
Heel bijzonder
12 in dozijn type
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Whehehe, een Oostblok smaak..Op zondag 29 juli 2001 18:34 schreef VageGast het volgende:
Hmmmz... als die kast al geil is dan is mijn oude pentium100 kast ook the bomb. Ach ja, als je een Oostblok smaak hebt is het vast erg cool kastje...
moet dat dan ? .. ik schenk maar aandacht aan de snelheid van me proc en GeForce.. ik ben gewoon een gamer/3D-Imager , Brander kan wel doorbranden terwijl ik bezig benOp zondag 29 juli 2001 23:14 schreef Manic het volgende:
hm al eens naar de brander gekeken ?
2x2x6 speed ....
Niet echt dat je zegt van snel ...
Zo dacht ik er dus ook overOp zondag 29 juli 2001 23:31 schreef nigelator het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, das toch elke pckast
Ik heb een iets andere variant van deze en die maakt van zichzelf al heel weinig lawaai, das sowieso een pre. Verder is alles netjes rond en ook de blowholes zijn uitgedeukt (minder lawaai, meer airflow). Verder is ie niet zo gaar als die AOpen dingen, want die vindt ik dus saai (elke pannenkoek die een pc bij ons in de winkel koopt heeft zo'n ding, hoezo standaard?). Verder heeft InWin 2 x ide led, ipv 1 (dus Raid en dma33 in mijn geval) en ruimte zat (ook in de breedte) om bijv. waterkoeling in te bouwen, extra koeling, extra voeding enzo.. dus in die mate is het dus wel een VETTE kast, ondanks dat ie standaard is.
BlAAt!
Verwijderd
Weet je ook waar die te bestellen ( of te koop zijn )Op maandag 30 juli 2001 00:58 schreef Cutebritney het volgende:
ik weet niet of het aan mij ligt hoor, maar ik vind deze kast echt OERLELIJK !!!
Een mooie kast vind ik de arowana bigtower.
[afbeelding]
ik heb hem ook, en hij bevalt
Het is weleenswaar een noname, veel verkocht kastje, maar ik vind hem er bijv. van voren veel beter uitzien dan dat I-win spul...
mzzls
Cutebrit
www.xenon.nl en dan searchen op "Best-Case"Op maandag 30 juli 2001 07:41 schreef stanley het volgende:
[..]
Weet je ook waar die te bestellen ( of te koop zijn )
Verwijderd

Verwijderd
weer een heftige bijdrage aan dit topic over een btw kutkast die al een aantal jaren bestaat, pieterOp zaterdag 28 juli 2001 19:24 schreef DJ_PP het volgende:
oh
Zat nog te twijfelen tussen de In-Win en A-Open HX (die vind ik iets strakker en mooier van design dan de HQ-Series) , maar de In-Win was goedkoper en het binnenwerk was beter (read as : Steviger , paar kleine dingen die beter waren ten opzichte van de A-Open.. --> Gat voor naar boven , ruimte voor coolers .. etc etc )Op maandag 30 juli 2001 10:19 schreef blueeyes het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
't is dan wel Aopen, maar ik vindt het een mooi design, en dat voor weinig geld.
't zal me een zorg zijn of "iedereen" zo'n kast heeft (omdat het Aopen is)
Verwijderd
Verwijderd
cool.. das wel handig om te wetenOp maandag 30 juli 2001 14:06 schreef gve het volgende:
Over de stroeve powerknoppen:
Had ik bij mijn kast ook last van: Stroom eraf, beetje olie op een doekje, powerknop indrukken, plastic om de knop heen inwrijven met doekje, paar keer indrukken en klaar is kees of piet of hans of... de tweaker.
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Die is echt cool manOp maandag 30 juli 2001 20:46 schreef MICHIEL123 het volgende:
'k heb 'm ook lichtelijk gemod *fanbusje*
[afbeelding]
Die schoen jah die is van mijdie kerel op de achtergrond is SONiCB00M.
De foto klopt al niet meer maarjah :)*zijn iets meer schakelaarst nu*
closupje
[afbeelding]
at night
[afbeelding]