Weet iemand hoe de demo noemt die op YouTube te vinden is onder de naam '5.1 surround sound test the helicopter HD'
En/of nog andere leuke demos?
En/of nog andere leuke demos?
[ Voor 3% gewijzigd door Cyberdemon op 25-07-2019 21:04 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Cyberdemon op 25-07-2019 21:04 ]
[ Voor 50% gewijzigd door FeaR op 25-07-2019 21:15 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
[ Voor 25% gewijzigd door Cyberdemon op 25-07-2019 22:36 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Zover ik weet, klopt dat inderdaad. Die filmpjes klinken leuk, maar echte surround is het op YouTube volgens mij inderdaad nooit.FeaR schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 21:12:
Volgens mij gaat het in deze vorm een opsomtopic worden. Waarbij een simpele Google al heel veel van dit soort demo's naar boven kan brengen. Waar dan wel in gedachten gehouden moet worden wat wel en niet besproken mag worden op het forum (auteursrecht en dergelijke). Ik wil je echt verzoeken het niveau van je topics te verhogen in plaats van simpele zoekvragen zonder inzet te posten.
Maar Is YouTube niet maximaal 2.0 stereo en zal je dus alleen pseudo surround te horen krijgen en geen dedicated 5.1 surround?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dit idd. Volgens mij ligt het eraan welke browser je gebruikt.Jorgen schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 00:51:
[...]
Zover ik weet, klopt dat inderdaad. Die filmpjes klinken leuk, maar echte surround is het op YouTube volgens mij inderdaad nooit.
Netflix heeft zekers ook DA films. Je moet bij de zoek functie intikken Dolby Atmos, krijg je vanzelf de titels die deze codec heeft.Cyberdemon schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 17:12:
M2ts ondersteunt mijn tv zo ver ik weet niet. Ik zal het wel doen met de amaze trailer & bird box. Bedankt voor de link in ieder geval. Maar nu zit ik met een probleem. Ik heb een LG C8 met een SK10Y soundbar. Nu heb ik deze aangesloten via hdmi arc. Op de soundbar staat arc, de tv staat op ARC maar ik kan bv dolby atmos op de tv niet inschakelen. Geluidsmodus aanpassen gaat ook niet. Bij Netflix staat wel 5.1 maar niet atmos.
[ Voor 7% gewijzigd door Xtr3me4me op 26-07-2019 17:32 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Weet niet hoe je het afspeelt. Met welke player? Of via USB en de interne speler. Of een Externe speler?Cyberdemon schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 17:12:
M2ts ondersteunt mijn tv zo ver ik weet niet. Ik zal het wel doen met de amaze trailer & bird box. Bedankt voor de link in ieder geval. Maar nu zit ik met een probleem. Ik heb een LG C8 met een SK10Y soundbar. Nu heb ik deze aangesloten via hdmi arc. Op de soundbar staat arc, de tv staat op ARC maar ik kan bv dolby atmos op de tv niet inschakelen. Geluidsmodus aanpassen gaat ook niet. Bij Netflix staat wel 5.1 maar niet atmos.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq