ik en mijn broertje vervelden ons vanmiddag dus hebben we voor de grap dit gedaan kijk maar http://people.zeelandnet.nl/josjee/jeroen/jeroen.htm
uhh wat van grap die leds?
gehe lachuh
wat moeten ze doen dan?
gehe lachuh
wat moeten ze doen dan?
Hehe, same for me.
Heb gister mijn HDD en power LEDjes vervangen door blauwe, ziet er goed uit!
Zo een hele rij is inderdaad ook wel leuk...maar dan is het 's nachts helemaal niet meer uit te houden (hij staat de hele nacht aan). Al dat licht en geluid
Heb gister mijn HDD en power LEDjes vervangen door blauwe, ziet er goed uit!
Zo een hele rij is inderdaad ook wel leuk...maar dan is het 's nachts helemaal niet meer uit te houden (hij staat de hele nacht aan). Al dat licht en geluid
nu wil ik eigenlijk ook een casemod van mijn pc maken, alleen ik weet geen teken of logo ervoor, weet iemand van jullie een makkelijk en leuk en orgineel teken die ik er uit kan zagen?
Ik heb dezelfde pauperkast en dezelfde pauper-cd-brander, hoe toevallig.
Ik heb echter geen overbodige ledjes in m'n kast...
Ik heb echter geen overbodige ledjes in m'n kast...
hoe mag die kast dan heten?
mijn pa heeft dezelfde, maar ik vind hem zeker niet lelijk...
maare ik wil die kast gaan casemodden, is dat een beetje te doen, alleen ik weet helemaal niet wat voor een vorm ik er uit moet gaan zagen
http://www.gistron.com/Pages/Script_Shop.php?bestand=Onderdelen/Kasten.htmOp zaterdag 28 juli 2001 19:58 schreef Spiceworm het volgende:
hoe mag die kast dan heten?
Wat maakt mooi/lelijk nou uit?
Je kunt de plaat waar het mobo opzit er niet uithalen en er zitten scherpe randjes in. De voeding die er in zit zuigt ook trouwens.
Ik zou hem niet kopen als ik jou was.
(voor 99 piek kun je ook geen goede kast verwachten denk ik)
Hoi,gisterenvavond en vandaag hebben we ook nog schakelaartjes op mijn kast gebouwd daarmee kan je mijn ventilators besturen en mijn ligt in mijn kast aan en uit doen, het is wel een enorme zooi met draaden in mijn kast maarja daar kan ik niet meezitten, en ik ben nu ook bezig met mijn casemod, ik heb gewoon een simelevorm uit mijn kast gezaagt met decopeerzaag, dan goed geveilt, dan stofvrijgemaakt met amoniac dan groen gespoten, nu is het aan het drogen en morgen weer een keer overspuiten dan plexiglas er in en klaar is hij.
Ik had nog een vraagje je hoe kan ik het beste mijn plasicglas vastlijmen met watvoor een lijm?
Ik had nog een vraagje je hoe kan ik het beste mijn plasicglas vastlijmen met watvoor een lijm?
verVELde nog wel
moet het niet verVEELde zijn?
heheOp zaterdag 28 juli 2001 20:13 schreef Nikel het volgende:
[..]
http://www.gistron.com/Pages/Script_Shop.php?bestand=Onderdelen/Kasten.htm
Wat maakt mooi/lelijk nou uit?
Je kunt de plaat waar het mobo opzit er niet uithalen en er zitten scherpe randjes in. De voeding die er in zit zuigt ook trouwens.
Ik zou hem niet kopen als ik jou was.
(voor 99 piek kun je ook geen goede kast verwachten denk ik)
ik heb hem van iemand gekocht voor 125,- (met WEL een goede gloednieuwe Inwin 300watt voeding), Alleen een blowhole maken zal moeilijk gaan aan de voorkant. Ik ga die gaatje uitboren zodat ik grotere gaatjes heb daar. Dan kan ik wel een fatsoenlijke koeler (120mm met radiator voor mijn waterkoeling strax) voorin doen zonder grote problemen.
als ik dan toch aan de slag ga, ga ik ook alle randjes mooi rond dremelen.
ja sorryOp zondag 29 juli 2001 20:52 schreef epsilon het volgende:
verVELde nog wel
wat zijn die gekleurde draadjes binnenin ?
haha, dat zijn de draadjes die naar de letjes en schakelaars en ligtjes en ventilators gaan.Op zondag 29 juli 2001 21:11 schreef rick17 het volgende:
wat zijn die gekleurde draadjes binnenin ?
leDjes en liCHtjes
(boeiend, maar je moet t ergens leren
)
ik zie t nut van de 5 leds niet echt in of zie ik dat verkeerd?
(boeiend, maar je moet t ergens leren
ik zie t nut van de 5 leds niet echt in of zie ik dat verkeerd?
niet wat ik bedoel zo op de foto lijken ze gekleurd en lijken e op vn die neonstringsOp zondag 29 juli 2001 21:20 schreef jeroenj het volgende:
[..]
haha, dat zijn de draadjes die naar de letjes en schakelaars en ligtjes en ventilators gaan.
Pagina: 1