Toon posts:

Software om work in progress bij te houden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• soetie
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 25-11 21:19
Hi all

Ik ben op zoek naar software die te gebruiken is om work in progress bij te houden. Soort worklog
...
Wat ik zoek is eigenlijk een soort idee zoals onenote of sharepoint site die makkelijk en overzichtelijk laat Zien welke persoon op welke datum iets gedaan heeft bij een specifieke klant
Er hoeft niet veel info in te staan maar changes en requests die zijn uitgevoerd staan daar in.
Ik zoek dus niet iets als een ticket systeem maar puur voor intern gebruik om bv bij verstoringen te kunnen zien wat de vorige collega heeft gedaan.

Ik heb zelf al even gegoogled maar heb geen idee hoe zoiets wordt genoemd. Als ik dat weet ben ik al een stuk verder.

Wij draaien alles op basis van Microsoft dus liever geen Linux etc.

Is er iemand met een duw in de goede richting.

Ghanz

Beste antwoord (via soetie op 25-07-2019 20:20)

• MrMonkE
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 25-11 13:41

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

soetie schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 20:15:
Thanks

Ticketsysteem zoek ik dus eigenlijk niet Of misschien dan met een extra module daar boven op maar puur voor intern gebruik.

Wil dus per klant als het ware een document of overzicht hebben wat er de afgelopen tijd is gebeurt ook zonder incidenten of changes.
Dat zou dan gewoon een rapport tegen je ticketsysteem zijn toch?
Dan kun je per task zien hoe lang en door wie er aan gewerkt is (Geboekt in elk geval).

"Identicon"? More like "Obfuscaton".

Alle reacties

• powerboat
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10:01
Dat noemen ze een ticketsysteem :p otrs i.c.m. itsm zowel op linux als op windows te draaien.

Anders topless ook in hosted vorm.

Of iets als mantis bugtracker, excel etc ... :z

• soetie
Thanks

Ticketsysteem zoek ik dus eigenlijk niet Of misschien dan met een extra module daar boven op maar puur voor intern gebruik.

Wil dus per klant als het ware een document of overzicht hebben wat er de afgelopen tijd is gebeurt ook zonder incidenten of changes.

Ghanz

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

soetie schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 20:15:
Thanks

Dat zou dan gewoon een rapport tegen je ticketsysteem zijn toch?
Dan kun je per task zien hoe lang en door wie er aan gewerkt is (Geboekt in elk geval).

• soetie
Hmm.

Bedankt ga eens even kijken wat ik ermee
Kan. 👍🏻

Ghanz

• Zarathustra
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 28-04-2020
Jira! In de basis al prima maar, met een leercurve, in te richten zoals jij wilt.

Veni, vidi, vici - ik kwam, zag en overwon de drempels van het leven - denk ik dan maar, en vond vriendschap

• MrMonkE

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

Let wel op licentie kosten. Sommige paketten worden aardig prijzig met veel users. Toen ik destijds zag hoeveel er bij ons aan jira en aanverwanten werd verstookt per maand schrok ik wel even.

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 25-11 21:46
JIRA + Tempo, of Grindstone2 + Sync, OfficeTime, Daylight, Google Calendar, Exchange Calendar, iCloud Calendar, Trac, Redmine...

• Croga
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 09:31

Croga

The Unreasonable Man

MrMonkE schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 20:29:
Let wel op licentie kosten. Sommige paketten worden aardig prijzig met veel users. Toen ik destijds zag hoeveel er bij ons aan jira en aanverwanten werd verstookt per maand schrok ik wel even.
Tijd om hem gewoon te kopen dan..... Of in ieder geval te kijken of het voor jullie niet interessanter is om het gewoon on-premise te draaien.

Voor kleine teams is Jira goed te doen. Met meer dan 10 users ga je zo'n $7 per maand per user betalen, nogsteeds redelijk overzichtelijk. Vanaf een user of 50 is het interessant om na te denken over on-premise te draaien behalve dat je dan rekening moet houden met zelf het onderhoud doen.

• Zarathustra
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 28-04-2020
Mijn workflow liep zoveel lekkerder met Jira (in combinatie met Mylyn) dat ik er ook 50€ per maand voor had willen betalen :)

Goed gereedschap levert meer op dan het kost!

Veni, vidi, vici - ik kwam, zag en overwon de drempels van het leven - denk ik dan maar, en vond vriendschap

• John
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14:05

John

🚀

Is Azure DevOps niet iets wat je zoekt? Met name de boards functionaliteit: https://azure.microsoft.com/en-in/services/devops/boards/

Edit: Zie net dat het best prijzig is. Dacht dat Azure Boards gratis was, maar blijkbaar dus niet.

[Voor 27% gewijzigd door John op 26-07-2019 11:00]

• soetie
Dat ziet er wel goed uit inderdaad wel erg prijzig! :)

Ghanz

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17:40

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

Voor registratie van uitgevoerde taken aan mijn websiteprojecten gebruik ik MantisBT bugtracker.

Waar ga je heen?

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee