Ik ga mogelijk een router kopen uit Australië, maar hebben ze daar dezelfde “wetten” en protocollen als hier in Europa/Nederland?
Met andere woorden, gaat het hier werken?
Met andere woorden, gaat het hier werken?
[ Voor 42% gewijzigd door FreakNL op 25-07-2019 19:53 ]
[ Voor 42% gewijzigd door FreakNL op 25-07-2019 19:53 ]
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Dat los je eenvoudig op door hem op kop tegen het plafond te plaatsen.CeesKees schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 19:53:
Het lastige is dat het internetverkeer linksom gerouterd wordt i.p.v. rechtsom. Dit heb je ook met bijv. Britse routers. Vaak is dit op te lossen door een omvormer op de stekker van de adapter.
Wel goed opletten op 110/220v.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Dat heb ik inderdaad wel eens ergens gelezen. Was ik helemaal vergeten! Goede tip!Joris748 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 20:10:
[...]
Dat los je eenvoudig op door hem op kop tegen het plafond te plaatsen.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Dit inderdaadhcQd schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 20:25:
De regels voor WiFi zijn niet hetzelfde tussen Australië en Europa, of je dat laat me zult krijgen weet ik niet, maar misschien wel iets om rekening mee te houden.
Oslik blyat! Oslik!
Dit valt me toch een beetje tegen van jedion_b schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 01:12:
[...]
Dit inderdaad
Belangrijkste verschil is dat in AU kanalen 144-165 gebruikt mogen worden. Als je AP zo'n kanaal selecteert is het in overtreding (theoretische maar niet erg reele probleem) en EU clients kunnen er niet mee verbinden (zeer concrete issue met bijna al je apparaten).
Maar... vaak kun je 'regulatory domain' oid in de GUI van apparaten kiezen. Kies daar EU en/of NL (zelfde regels want EU-breed) en het gaat zowel regelmentair werken als technisch OK zijn.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik zat al te denken? Maar opeens snapte ik het! Erg logisch natuurlijk!Joris748 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 20:10:
[...]
Dat los je eenvoudig op door hem op kop tegen het plafond te plaatsen.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
OKOK, WiFi heeft in beginsel niets met routerfunctie te maken. Maar kans dat een leek die een vraag over "router" stelt iets met WiFi bedoelt is best hoog. Enfin, indien geen WiFi, negeer dan mijn eerdere post.wimmel_1 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 01:21:
[...]
Dit valt toch me een beetje tegen van je![]()
De TS stelt een vraag omtrent een simpele router (L3) en jij begint allerlei wireless shizzle er bij te betrekken terwijl je goed weet dat je dan al verder gaat dan.....
Oslik blyat! Oslik!
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Wereld Wijd Wachten
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
[ Voor 6% gewijzigd door Theo op 08-08-2019 10:37 ]
7400 Wp op het dak
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq