Al enig tijd zoek ik de mogelijkheid om de uitvoer van geluid op iPad en iPhone naar wens te kunnen instellen.
Het voornaamste is de iPad, hierop kijkt mijn zoon in de auto filmpjes. Het is een iPad 2018. Omdat we zijn iPad niet helemaal leeg willen en omdat hij niet altijd vol is wil ik deze via de kabel in de auto opladen.
Wat vervolgens gebeurt is dat het geluid nu enkel via de kabel gaat (Mac denkt dat ik het geluid via de autospeakers wil afspelen, wil ik niet). Zelf wil ik gewoon radio luisteren.
Het geluid gaat via alle apps via de kabel.
Nergens kan ik vinden op de iPad waar ik kan kiezen om het via de interne speakers te laten gaan.
Voor iPhone geldt hetzelfde. Beide hebben de nieuwste iOS.
Geen oplossing heb ik in mijn Google tocht kunnen vinden, wel dezelfde vraag.
Iemand die me kan helpen?
Het voornaamste is de iPad, hierop kijkt mijn zoon in de auto filmpjes. Het is een iPad 2018. Omdat we zijn iPad niet helemaal leeg willen en omdat hij niet altijd vol is wil ik deze via de kabel in de auto opladen.
Wat vervolgens gebeurt is dat het geluid nu enkel via de kabel gaat (Mac denkt dat ik het geluid via de autospeakers wil afspelen, wil ik niet). Zelf wil ik gewoon radio luisteren.
Het geluid gaat via alle apps via de kabel.
Nergens kan ik vinden op de iPad waar ik kan kiezen om het via de interne speakers te laten gaan.
Voor iPhone geldt hetzelfde. Beide hebben de nieuwste iOS.
Geen oplossing heb ik in mijn Google tocht kunnen vinden, wel dezelfde vraag.
Iemand die me kan helpen?