Toon posts:

excel aan agenda koppelen + optellen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik ben zelf personal trainer, ik hou in excel bij hoeveel trainingen mijn klanten hebben gehad zodat ik weet wanneer ze moeten betalen en wanneer ze bijna klaar zijn met de aantal trainingen die ze hebben afgenomen. Nou zoek ik een makkelijke manier om het bij houden van de trainingen.

Kan ik mijn agenda iphone of google koppelen aan excel?

Als dit kan, kan ik er dan ook voor zorgen dat bijvoorbeeld als ik pietje heb ingepland dat bij het kopje van pietje in excel een training erbij komt te staan?

Alvast bedankt voor de hulp!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 13:15
Ik denk dat dit best (extreem) moeilijk in elkaar te zetten is, zeker als je het automatisch wilt doen.
Goede kans op dat dit niet mogelijk is zelfs.

Waarom ga je niet voor bestaande software?
Er zijn veel applicaties die je wensen zouden kunnen ondersteunen, kost wel wat maar het gemak is vele malen hoger.

https://www.softwareadvice.com/personal-trainer/
https://www.capterra.nl/d...personal-trainer/software
( Zoeken op google naar personal trainer software )

Meeste lijken per hoeveel klanten je hebt, maar sommige gaan per werknemer.
Zoiets als https://sales.vagaro.com/pricing ziet er niet slecht uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Erazher op 25-07-2019 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dankjewel voor je reactie.

Ik heb er hier al verschillende van geprobeerd en tot nu toe heb ik er nog niet 1 gevonden die fijn werkt met de wensen die ik wil helaas.

Dan ga ik maar verder zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 17:04:
dankjewel voor je reactie.

Ik heb er hier al verschillende van geprobeerd en tot nu toe heb ik er nog niet 1 gevonden die fijn werkt met de wensen die ik wil helaas.

Dan ga ik maar verder zoeken!
Als je dat nu eens in je startpost had gemeld... of nu iets uitgebreider. WELKE heb je geprobeerd en WAT voldoet er dan niet aan je eisen...
Dat maakt het voor anderen makkelijker antwoorden, en jij krijgt geen suggesties van pakketten die je zelf al hebt afgeserveerd... O-)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat is dan ook een vd redenen waarom we in de topicstart vragen dat soort info te geven (die nu helaas was weggeknipt). Welkom @Verwijderd :) Maar ajb een volgende keer dus dat soort info meteen in de topicstart geven (incl. als je het in Excel wilt maken een beschrijving van de eigen gedachten / opzet vd spreadsheet).

Inhoudelijk: ik zou inderdaad gaan voor standaardsoftware, zeker als Excel-'programmeren' geen dagelijks werk is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)