Mxstream + PGP werken niet samen

Pagina: 1
Acties:

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Bovenstaande gaan bij mij niet samen, als ik PGP installeer (en volgens de manual) configureer vliegt Rnaap.exe (ofzoiets) eruit. (hetzelfde verschijnsel treed op als het modem uitstaat overigens) (PGP is trouwens door xs4all bijgeleverd, met een beschrijving hoe deze ingesteld moet worden voor adsl verkeer)

Als ik PGP deinstalleer werkt 'alles' weer.

Natuurlijk kom ik hier tijdens het weekend achter |:(

Heeft iemand dit ook aan de hand gehad, bij xs4all zeiden ze namelijk dat dit een bekend probleem was (die kon ik nog bereiken)

Network accociates is pas maandag behulpzaam.
Dat is natuurlijk onaanvaardbaar voor een GoT addict als ik, en ik zou toch graag een vuurmuurtje willen hebben ;)

Dus: wie o wie.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Jaymz heeft pech. Dan maar tot maandag wachten, jammer maar helaas.

Verwijderd

klinkt als een domme oplossing, maar deinstalleer "externe toegang" en ook alle netwerk-eigenschappen verwijderen. doe dit laatste ook onder veilige modus. (ik neem aan dat je Win9x gebruikt).

Waarom deze oplossing? Zodra je Externe Toegang weggooit en enige andere netwerk-eigenschappen verwijdert ie ook "rnaap.exe" dat in feite het inbelprogrammaatje is in Windows. Misschien dat deze een beetje vernaggeld is door Windows. Probeer het eens zou ik zeggen. Het kan geen kwaad :)

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Of probeer je ST:Home te tweaken, geen inbelverbinding meer nodig? [topic=192381]

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Op zondag 29 juli 2001 00:39 schreef _Zjoske_ het volgende:
klinkt als een domme oplossing, maar deinstalleer "externe toegang" en ook alle netwerk-eigenschappen verwijderen. doe dit laatste ook onder veilige modus. (ik neem aan dat je Win9x gebruikt).

Waarom deze oplossing? Zodra je Externe Toegang weggooit en enige andere netwerk-eigenschappen verwijdert ie ook "rnaap.exe" dat in feite het inbelprogrammaatje is in Windows. Misschien dat deze een beetje vernaggeld is door Windows. Probeer het eens zou ik zeggen. Het kan geen kwaad :)
:? Dus dan bel ik in zonder inbelprogrammma. Hmm, Windows gaat me steeds meer verbazen.

Pjotrik. Dank, ik zal die draad eens aan een onderzoek onderwerpen :)

Verwijderd

zoals ik al zei: weer terug installeren en dan zou het moeten werken :)

trouwens kijk ook naar het subnetmask. In win2k moet dat 255.255.255.0 moet zijn. In Win 98 werkt 255.0.0.0 ook schijnbaar, maar ik zou eerder voor de bovenstaande kiezen.

• Zip
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-07-2023

Zip

Kijk ook eff op de xs4all site.
Pagina: 1