Marktplaats heeft een aantal maanden geleden Pakkie.nu aangeklaagd. En nu kondigen ze aan dat ze ermee stoppen! (verdacht?) Misschien moeten jullie er eens een Artikel over schrijven?? (Want jullie zijn tenslotte journalisten) En het is toch jullie Vraag en Aanbod partner?.. En toch wel groot nieuws dat Marktplaats hun concurrentie zo de nek omdraait ofniet?
Concurrentie? Pakkie liftte mee op het succes van marktplaats.
Daarnaast blijkt eBay de boosdoener , want die heeft Marktplaats op de vingers getikt dat zij dit hebben toegelaten.
En niks verdachts aan dat ze stoppen wanneer ze aangeklaagd worden door de partij waar zij op meeliften. Als dat je enigste vorm van inkomsten is, is dat gewoon een ontzettend groot risico dat je neemt.
imo een beetje stemmingsmakerij van jouw kant en weinig IT nieuws aan.
Daarnaast blijkt eBay de boosdoener , want die heeft Marktplaats op de vingers getikt dat zij dit hebben toegelaten.
En niks verdachts aan dat ze stoppen wanneer ze aangeklaagd worden door de partij waar zij op meeliften. Als dat je enigste vorm van inkomsten is, is dat gewoon een ontzettend groot risico dat je neemt.
Niks verdachts? ze worden aangeklaagd en maanden daarna stoppen ze ineens. Zonder een bericht over de echte reden.. En je kunt ook gewoon met de bank betalen op Marktplaats en dat mag dan wel? Is ook concurrentie voor het Marktplaats gelijk oversteken service.. En nu zonder concurrentie van Pakkie kan Marktplaats gewoon de prijzen verhogen. En dat heeft impact op miljoenen mensen. En weinig IT nieuws? Een paar nieuwe lampen van Ikea is meer IT nieuws dan dat Tweakers.net partner van hun Vraag en Aanbod plotseling verdwijnt?? Hou toch op..Fore! schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:47:
Thanks voor de tip! Ik duik er morgen even in om te kijken of het wat is. Dit heeft overigens niks te maken met dat zij partner zijn via Vraag & Aanbod hoor, daar hebben wij als redactie niets mee te maken.
Dergelijk nieuws mag in de toekomst overigens ook als submit worden ingediend, liefst met een link erbij als daar iets van beschikbaar is!
Dergelijk nieuws mag in de toekomst overigens ook als submit worden ingediend, liefst met een link erbij als daar iets van beschikbaar is!
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Ik heb het dagen geleden al in de tip de redactie submit gedaan. Maar toen waren ze nog niet officieel gestopt. Maar hun service werkte al niet meer.TijsZonderH schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 17:21:
Thanks voor de tip! Ik duik er morgen even in om te kijken of het wat is. Dit heeft overigens niks te maken met dat zij partner zijn via Vraag & Aanbod hoor, daar hebben wij als redactie niets mee te maken.
Kan zijn dat we iets in een submit over het hoofd zien of simpelweg niet oppakken vanwege verschillende redenen. Maar ik kijk hier morgen nog wel een keer naar.
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Ja tuurlijk kun je met de bank betalen, zou het contant moeten dan?deregtx schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 17:20:
[...]
Niks verdachts? ze worden aangeklaagd en maanden daarna stoppen ze ineens. Zonder een bericht over de echte reden.. En je kunt ook gewoon met de bank betalen op Marktplaats en dat mag dan wel? Is ook concurrentie voor het Marktplaats gelijk oversteken service.. En nu zonder concurrentie van Pakkie kan Marktplaats gewoon de prijzen verhogen. En dat heeft impact op miljoenen mensen. En weinig IT nieuws? Een paar nieuwe lampen van Ikea is meer IT nieuws dan dat Tweakers.net partner van hun Vraag en Aanbod plotseling verdwijnt?? Hou toch op..
En pakkie is geen concurrentie deze bied een mogelijkheid om betalingen uit te voeren. Niet het verhandelen van goederen.
Daarnaast las ik nog wat over gebruik van de naam Marktplaats en zich voordoen als onderdeel van Marktplaats wat niet zo is. Geen echte bron voor, maar gelezen op andere random nieuws site (over business dus wel op het juiste platform).
Daarnaast IKEA lampen als voorbeeld om aan te tonen of het waardig nieuws is? Smarthome zegt jou wat?
@deregtx Heb je linkjes naar sites met meer info over deze partij? Dat helpt meer in de discussie dan je eigen meningen.
Ik heb geen idee wat Pakkie.nu wel of niet deed of gedaan heeft. Of wat hun dienstverlening is geweest.
Ik heb geen idee wat Pakkie.nu wel of niet deed of gedaan heeft. Of wat hun dienstverlening is geweest.
Maar waarom toont Tweakers V&A dan nog wel een pakkie link bij advertenties?!?
Want ik lees dit op de website van pakkie:
Zou tweakers die automatische links niet moeten weghalen?
Want ik lees dit op de website van pakkie:
Onze strijd is
(voorlopig) gestaakt…
Beste trouwe Pakkie gebruikers,
Velen van jullie hadden al opgemerkt dat het de afgelopen dagen niet meer mogelijk was om Pakkie linkjes aan te maken.
Dit komt doordat we - tot onze spijt - moeten meedelen dat we onze strijd om tweedehands handel makkelijker en veiliger te maken moeten staken.
Als startup is het voor ons als losstaande dienst op dit moment te moeilijk om ons hoofd boven water te houden. Graag hadden we de handen ineen geslagen met de gevestigde orde, jammer genoeg vonden we hier niet voldoende aansluiting.
Alle openstaande Pakkies van de afgelopen weken zijn natuurlijk netjes bezorgd.
Heb je toch nog een vraag hierover? Mail ons dan op hallo@pakkie.nu, we handelen alles graag net
(voorlopig) gestaakt…
Beste trouwe Pakkie gebruikers,
Velen van jullie hadden al opgemerkt dat het de afgelopen dagen niet meer mogelijk was om Pakkie linkjes aan te maken.
Dit komt doordat we - tot onze spijt - moeten meedelen dat we onze strijd om tweedehands handel makkelijker en veiliger te maken moeten staken.
Als startup is het voor ons als losstaande dienst op dit moment te moeilijk om ons hoofd boven water te houden. Graag hadden we de handen ineen geslagen met de gevestigde orde, jammer genoeg vonden we hier niet voldoende aansluiting.
Alle openstaande Pakkies van de afgelopen weken zijn natuurlijk netjes bezorgd.
Heb je toch nog een vraag hierover? Mail ons dan op hallo@pakkie.nu, we handelen alles graag net
Zou tweakers die automatische links niet moeten weghalen?
Omdat we er domweg nog niet aan toe waren gekomen dat te verwijderen.ehtweak schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:10:
Maar waarom toont Tweakers V&A dan nog wel een pakkie link bij advertenties?!?
Het is zojuist verwijderd.
En nu? Ik mis wel echt een goed alternatief bij V&A merk ik!
Iets in de pijplijn @BenOK ?
Er zijn genoeg partijen die een pakje kunnen verzendenbobo_d schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:17:
En nu? Ik mis wel echt een goed alternatief bij V&A merk ik!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Lol. Uiteraard.
Maar het gelijk oversteken principe ontbreekt daarbij.
Maar het gelijk oversteken principe ontbreekt daarbij.
Dat slaat imho nergens op; marktplaats was niet de plek voor hun; er zijn ook maar weinig mensen (op MP) die het kennen.Fore! schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:47:
De enige marktplaatser die het aandroeg was ook een Tweaker.
Daarnaast waren ze goeie concurrentie op de gelijk oversteken. Want waar je bij marktplaats geen echte zekerheid had of een onafhankelijke partij om mee te weerleggen, had je dat volgens mij bij pakkie wel. Bij 'gelijk oversteken' betaalde je voor een dienst maar kon je nog steeds opgelicht worden zonder dat iemand actie hoeft te ondernemen; dus weer een aangifte op politie.nl, waar ook voor dit soort dingen zelden wat mee word gedaan.
Kun je het onderbouwen waarom het allemaal logisch is volgens jou? Want ik begrijp je standpunt op dit moment niet zo goed. (Maaar dat kan uiteraard ook aan mij liggen
Echt super jammer dat de dienst is verdwenen. Misschien dat PostNL hier iets mee kan?
Pagina: 1