Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, op het moment alleen Counterstrike Global Offensive, maar heb Monster Hunter World op mijn steam staan die ik op het moment niet kan spelen maar dat wel zou willen in de toekomst (dit heeft wel mindere prio dan een goed system waar CS:GO zo goed mogelijk op kan draaien). Ik wil CS:GO in elk geval op 300 FPS kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen absolute maximum prijs, maar wil er eigenlijk niet meer dan 1200/1300 aan uit geven, vind ik ruim voldoende. Mag er iets boven zitten mits er een goede reden voor is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Om eerlijk te zijn geen flauw idee, ik wil gewoon geen gedonder met de PC en de komende jaren zonder elk jaar iets te moeten vervangen counterstrike kunnen spelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
GPU graag van nvidia.
CPU het liefst Intel, AMD CPU vind ik nog een beetje eng maar daarover onder meer.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals in het eerste kopje beschreven wil ik rond de 300+ FPS CSGO kunnen spelen.
Ik wil nog even rustig rond kijken en over een week of 3-4 de beslissing maken, i.v.m alles wat er binnenkort uit komt. Op dit moment heb ik vooral problemen tijdens Free-For-All Deathmatch (18 spelers / 20 spelers).
Dat wil ik zeker op een normaal aantal FPS (200-250) kunnen spelen.
Ik vind AMD nog een beetje eng om aan te schaffen wat betreft CPU, puur omdat ik er zelf niet zoveel verstand van heb en niet goed weet wat ik koop (dat idee heb ik wel met Intel).
Heb dus het liefst Intel, AMD mag in principe ook als je me gerust kan stellen
Ga je overklokken?
Nee, nu niet maar misschien in de toekomst wel.
Wat verwacht je van ons?
Het zou fijn zijn als iemand een leuke build heeft van ongeveer 1200-1300 waar ik de komende jaren mee vooruit kan en CS:GO zonder problemen kan spelen.
Ik had zelf dit bedacht, zit onder mijn budget maar hoor graag waar er nog goede upgrade mogelijkheden zijn !
Gamen, op het moment alleen Counterstrike Global Offensive, maar heb Monster Hunter World op mijn steam staan die ik op het moment niet kan spelen maar dat wel zou willen in de toekomst (dit heeft wel mindere prio dan een goed system waar CS:GO zo goed mogelijk op kan draaien). Ik wil CS:GO in elk geval op 300 FPS kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen absolute maximum prijs, maar wil er eigenlijk niet meer dan 1200/1300 aan uit geven, vind ik ruim voldoende. Mag er iets boven zitten mits er een goede reden voor is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Om eerlijk te zijn geen flauw idee, ik wil gewoon geen gedonder met de PC en de komende jaren zonder elk jaar iets te moeten vervangen counterstrike kunnen spelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
GPU graag van nvidia.
CPU het liefst Intel, AMD CPU vind ik nog een beetje eng maar daarover onder meer.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals in het eerste kopje beschreven wil ik rond de 300+ FPS CSGO kunnen spelen.
Ik wil nog even rustig rond kijken en over een week of 3-4 de beslissing maken, i.v.m alles wat er binnenkort uit komt. Op dit moment heb ik vooral problemen tijdens Free-For-All Deathmatch (18 spelers / 20 spelers).
Dat wil ik zeker op een normaal aantal FPS (200-250) kunnen spelen.
Ik vind AMD nog een beetje eng om aan te schaffen wat betreft CPU, puur omdat ik er zelf niet zoveel verstand van heb en niet goed weet wat ik koop (dat idee heb ik wel met Intel).
Heb dus het liefst Intel, AMD mag in principe ook als je me gerust kan stellen
Ga je overklokken?
Nee, nu niet maar misschien in de toekomst wel.
Wat verwacht je van ons?
Het zou fijn zijn als iemand een leuke build heeft van ongeveer 1200-1300 waar ik de komende jaren mee vooruit kan en CS:GO zonder problemen kan spelen.
Ik had zelf dit bedacht, zit onder mijn budget maar hoor graag waar er nog goede upgrade mogelijkheden zijn !
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700KF Boxed | € 388,49 | € 388,49 |
| 1 | Moederborden | MSI B360M Pro-VH | € 67,09 | € 67,09 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Ti OC 6G | € 295,- | € 295,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon TG4 (RGB leds) | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Netwerkadapters | Sweex LC101 LAN PCI Card Gigabit | € 17,95 | € 17,95 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 73,80 | € 73,80 |
| 1 | Voedingen | Xilence Performance A+ 730 watt | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.087,13 | ||
[ Voor 42% gewijzigd door VoxelArc op 25-07-2019 15:24 ]