Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

(Question) Tips ‘nd tricks voor het filmen in een pretpark?

Pagina: 1
Acties:
  • 370 views

• AltTabKeys
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 27-02 22:08
Hey hoi.

Ik heb sinds kort een Sony Ax100e, hiervoor een slecht functionerende JVC GY-HM180e...

Nou ga ik vandaag op vakantie naar een pretpark, en ben ik van plan om daar te filmen uiteraard, en zo ook dus in de avond tot 23:00.

Zijn er hier mensen die nog handige tips en tricks hebben?

:-)

• Wintervacht
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 28-02 17:37

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Beeld horizontaal houden, niet schudden me de camera, houd ten alle tijden jezelf uit beeld...

Maar wat wil je precies bereiken? Wat voor tips zoek je?
Met zo'n karige TS hoef je in elk geval niet te verwachten voor vanavond een professioneel cameraman te zijn, waarom ga je niet gewoon wat proberen met je nieuwe camera?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• AltTabKeys
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 27-02 22:08
Wintervacht schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:27:
Beeld horizontaal houden, niet schudden me de camera, houd ten alle tijden jezelf uit beeld...

Maar wat wil je precies bereiken? Wat voor tips zoek je?
Met zo'n karige TS hoef je in elk geval niet te verwachten voor vanavond een professioneel cameraman te zijn, waarom ga je niet gewoon wat proberen met je nieuwe camera?
Experimenteren zal ik sowieso. Maar als voorbeeld betere Shuttertime dan dat je zou denken bij low-light o.d

:-)

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Geen kinderen filmen. Dat mijn beste tip. Neem een statief mee als je goede beelden wil maken.

• PageFault
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 26-02 16:49
Ivysaur schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:22:
Geen kinderen filmen. Dat mijn beste tip. Neem een statief mee als je goede beelden wil maken.
In veel parken mag je geen statief meer meenemen :'(

• Ventieldopje
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 10:13

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Monopod ;)

www.maartendeboer.net
1D X | 1Ds III | 1N | 5Ds
EF: 300mm f/2.8L IS USM | 200mm f/2L IS USM | 200mm f/1.8L USM | 100mm f/2.8L IS USM
Zeiss: Milvus 1.4/85 | Otus 1.4/55 | Milvus 1.4/50 | Milvus 1.4/25

• PowerUp
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 26-02 21:56
Op GoT zitten veel behulpzame mensen, maar we verwachten wel dat je zelf inzet toont bij het verhelpen van jouw probleem. Dat zie ik hier niet terug. Ook geeft een hele globale vraag als 'Zijn er hier mensen die nog handige tips en tricks hebben?' waarschijnlijk niet het antwoord waar jij naar op zoek bent.

Dit topic gaat op slot. Als je je vraag wat gerichter stelt en laat zien wat je zelf al hebt opgezocht, staat het je natuurlijk vrij een nieuw topic te openen.

Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True