Mijn vraag
Afgelopen week een van de spouwmuur ventilatie roosters weten te slopen. Plastic was zo broos als wat geworden dus die brokkelde helemaal uit elkaar toen ik er tegenaan stootte.

Nu dus op zoek naar een vervanger.. maar ik ben een beetje ten einde raad. Ik zit serieus al twee dagen op internet te struinen naar iets wat ik ervoor in de plaats kan doen en ik kom er niet uit.. Hebben jullie tips waar ik op kan zoeken?
Voorwaarde is wel dat ik het rooster in het gat kan schuiven.. dus ik zoek geen voorzetrooster (want dan moet ik gaten gaan boren)
Dus zo als dit moet het werken..

Niet dit:

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.. maar die is dus ook alleen rechthoekig te vinden.. dus daar heb ik niets aan.
Iemand nog enig idee of tips waar ik iets dergelijks kan vinden.
Afgelopen week een van de spouwmuur ventilatie roosters weten te slopen. Plastic was zo broos als wat geworden dus die brokkelde helemaal uit elkaar toen ik er tegenaan stootte.

Nu dus op zoek naar een vervanger.. maar ik ben een beetje ten einde raad. Ik zit serieus al twee dagen op internet te struinen naar iets wat ik ervoor in de plaats kan doen en ik kom er niet uit.. Hebben jullie tips waar ik op kan zoeken?
Voorwaarde is wel dat ik het rooster in het gat kan schuiven.. dus ik zoek geen voorzetrooster (want dan moet ik gaten gaan boren)
Dus zo als dit moet het werken..

Niet dit:

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb gezocht naar spouwmuur ventilatie rooster maar dan krijg je standaard de zwart rechthoekige.
- Ook heb ik gezocht op ventialtie rooster (buitenmuur), dan krijg je echt afzuig doppen, opschroef roosters en afzuigkap afvoer rooster.. ook niet wat ik zoek.
- Toen dacht ik.. ik zet er anders wel een vierkante douchput in van 9x9cm.. die zijn er ook niet.. en als ze er wel zijn .. zijn ze +30 euro.. is ook niet handig.

Iemand nog enig idee of tips waar ik iets dergelijks kan vinden.
*sowieso