Toon posts:

geluid rippen uit een .wmv file

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een rolling demo liggen van een spel (=dus een .wmv filmpje) en ik wil de muziek daarvan in mp3 formaat hebben. Iemand die enig idee heeft hoe ik de muziek daaruit kan rippen?

Ik heb al geprobeerd met de windows geluidsrecorder het op te nemen maar dat werkte niet ;)

Voor het gemak heb ik het filmpje maar ff geupload naar http://216.122.33.78/jsrf.wmv

Anyone?
thnx in advance

p.s. .wav i.p.v. mp3 is ook okay :)

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:09

Steffie

Opaque

Met VirtualDub 1.4c-asf kan je dat bestand openen, vervolgens kan je dan de audiostream opslaan als wave.

http://www.doom9.org/Soft21/Files/Editing/VirtualDub14c-asf.zip

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor het proggie maar het werkt dus niet, hij accepteert geen wmv files.. :(

• Steffie
  • Laatst online: 16:09

Steffie

Opaque

Hmzz ik dacht dat je daar ook gewoon .wmf mee kon openen. Anders moet je ff TMPEGEnc downloaden bij doom9.net
Daarmee kan je .wmv omzetten naar mpeg en dus ook het geluid.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik denk dat het zo wel gaat lukken. Loop een beetje te kloten maar komt meer omdat ik wat meer ram mag hebben (128mb). tnx in ieder geval. :-)

Verwijderd

Topicstarter
hmz.. heb het nu al meerdere keren om proberen te zetten maar als ik hem dan in .mpg bekijk heeft hij (het filmpje duurt 60 sec.) maar voor 45 sec. muziek. Het laatste gedeelte van het converteren duurt ook langer dan normaal. Kan dat aan mijn computer liggen? Mijn specs:

P3 800 mhz.
128 mb sd ram
32 mb videoram (nvid.tnt2)

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

Wauw, ik verveel me vandaag helemaal dood.
Daarom heb ik het filmpje effe gedownload, en ga ik zometeen effe voor je klussen oke?

---------
Dat filmpje wat je hebt geupload klopt van geen kant.

Hij geeft netjes 1 minuut aan, maar als ik hem wil afspelen krijg ik één seconde beeld en gekraak en stopt dan weer?
---------

Zelfs openen met Graphedit levert niets op.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Topicstarter
Apart want bij mij doet hij het gewoon. Ik download hem ff vanaf mijn eigen server af, misschien dat er iets is misgegaan bij uploaden.

- gedownload en hij doet het inderdaad niet, ff overnieuw uploaden..

- en weer geupload ;-)

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

Graphedit did it all.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• JvS
  • Laatst online: 23:19

JvS