dillema mbt grootte monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 09:31
Ik wil binnenkort een monitor kopen, maar ik twijfel nog heel erg om een 19" ( >:)) of een 17" ( :9) iiyama (Vision Master 450 resp. 410) te kopen.

Wat zouden jullie me aanraden? Het geld heb ik wel, maar als ik de 19" koop is het (bijna) helemaal op. Het is ook niet dat ik hem moet gebruiken voor grafische applicaties of wat dan ook, gewoon internet, spelletjes en tekstverwerken.

Tuurlijk een 19" is natuurlijk erg vet, maar is het het prijsverschil van 400,- waard?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
2 letters

JA

(deze 2 geschiedenisschrijvende letters zijn uitgesproken door een gamer die ook af en toe internet en teksten verwerkt )

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik vind ook dat 19" z'n meerprijs wel waard is . Als je 17/19 en 21" op een rij zet lijkt de stap van 17 naar 19 groter dan van 19 naar 21 . (Procentueel gezien klopt dat natuurlijk ook wel maar toch)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Mag ik effe weten wat voor videokaart je er aan hebt hangen.
Toch geen HassieBassie merk met 4 Mb

Mzzl Diamon

Ik heb die 17 inch, bevalt me prima, maar een 19 zou top zijn.
Die waren mij toen toch echt te duur, lees: 6 a 700

And The Only One

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 30-08 09:31
videokaart is het probleem niet, das nl. een TNT2 32Mb (Diamond). Maar ik ga binnenkort de 17" iiyama van mn broer effe lenen (dies op vakantie), dus dan kan ik zelf effe rustig kijken welke ik nou wil.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Mmmmmmmmmmm dat beeld is super.
Heb er zelf ook een TNT2 aanhangen, maar dan van Asus.

Mzzl Diamon

And The Only One

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

JA neem die 19"! Ik heb zelf die keuze ook gemaakt vorig jaar (17 of 19) en ik wil nu een grotere, dus dat wordt waarschijnlijk dan een 19" of 21" naast mn 17", echt spijt heb ik niet omdat een dual monitor opzetting ook leuk is :P, maar ik raad aan om die 19" te nemen :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Ik zou ook die 19 nemen maar dan ga ik er wel vanuit dat die twee alleen in grote met elkaar verschillen.

Kon bij een bestelling van een Dell set kiezen voor een gewone 19 of een flatscreen van 17. Heb toen maar voor de 17 gekozen , snappie ?

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 14:10
Kunt beter die 19" pakken want over een tijdje wil je toch weer meer (dat is ook met een 19' hoor). Een monitor is wel een dure aanschaf maar ook iets wat je eens in de vele jaren aanschaft. Dus ga voor die 19"

Heb zelf 22" iiyama en ben **erg** tevreden!!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
19" is heerlijk. Net dat beetje meer.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Neem nou maar een 19" maar dan wel de A901HT (er is ook nog de S902JT, die is weliswaar 100,- goedkoper) die met DaimondTron buis. Superplat scherm hoge refreshrates ! Perfect voor games.
Net zo'n ding gekocht en fantastisch !!!

Verwijderd

Ik zou eem 19" nemen

Wat de andere ook zeggen, je wil steeds meer, ik heb een 17" gekocht en als ik het over kon doen zou ik de 19" diamondtron van iiyama nemen, zeker voor 'maar'f400,- meer

• markjuh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-05 07:52
De 17" 795FT monitors van LG zijn ook heeeel leuk om in huis te hebben (f875)zo uit m'n hoofd, maar vision master pro 450 19" Ilyama is natuurlijk top! zeker het geld waard. Anders ook leuk (alleen niet platte beeldbuis), de LG C910C made non branded (dus zonder logo) voor rond de f1000,- heb je dan heel goedkoop ook en mooie 19" thuis.

Verwijderd

Ik heb net de A901HT gekocht.
Was ook aan het dubben welke ik nu moest nemen, de 17" of de 19".
Ben blij dat ik de 19" heb gekocht.
Top monitor!!

Verwijderd

ja is wel leuk om in huis te hebben maar het past niet bij mijn huis misschien is het verstandig om eigen huis en tuin of anders tv woonmagazine erbij te halen want mijn huis heeft de kleur antraciet maar de monitor is pimpelpaars nu is mijn vraag of een ander huis kopen of een andere monitor of in het ergste geval niko van eigen huis en tuin inschakelen? Ik zit er ontzettend mee kan iemand mij helpen bvd,
groetjes de grote bosaap.

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 13:32
hmz

en wat is dan beter? 15"+17" of 1x 19"?

* The System system- :)

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
mmmm...
EIZO.... :)

Verwijderd

Neem de a901HT
...krijg ik ook :)

Ik werk nu nog met een 15" bakje maar ik vind deze veeeelste klein en 17" ook wel aan de kleine kant.

400 piek meer is ie echt wel waard.

Mzzzzls

Gerlo

Verwijderd

TOEVALLIG had ik dezelfde vraag, ik zat ook te dubben tussen de A702HT en A901HT,
dus de 17 en 19 ich monitor van Iiyama.

Ik neem maar de 19 inch door al deze reacties, straks krijg je spijt en dan ben je meer kwijt dan Fl 400,-
Ik ben nu eruit en geef Fl 800 meer uit en heb ik wat ik wil namelijk een Athlon Thundernbird 1 Ghz en V7700 Deluxe ipv 800 TB en V7100. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, want ik zat er erg mee.
Pagina: 1