Toon posts:

YouTube AutoPlay-button verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• Rebelle
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 12-04 22:12
Meerdere gebruikers op verschillende platforms melden dat de AutoPlay button op de website YouTube is verdwenen. Zie: Support.Google.com

Als iemand een manier weet om AutoPlay alsnog uit te zetten, hoor ik het graag.

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 17:54
Lijkt een bug te zijn... niet duidelijk of dit aan de kant van Youtube zit of de browser. Bij mij in FF en Chrome is de autoplay button gewoon zichtbaar bovenaan playlists... en er is ook nog een optie om het aan of uit te zetten onder het 'tandwiel' die je zit onderaan een video.

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23:48

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Ik moet toegeven dat ik zo niet weet waar dit topic geplaatst zou moeten worden maar binnen AUD lijkt me dit zeker niet de plaats. Dan lijkt CSA mij toch de betere optie, AUD > CSA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

• DeTeraarist
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:11

DeTeraarist

#Boots2Asses

Nee, dat is een andere autoplay.
Jouw autoplay houdt het automatisch afspelen tegen als er nog geen interactie heeft plaatsgevonden met de pagina en het autoplay attribuut aanstaat of er met javascript een startschot wordt gegeven(video.play()).
Hier wordt het automatisch afspelen van de volgende video in de (automatische) playlist bedoeld.

Ik zie hem gewoon staan, zowel in Firefox als Chrome, ook met extensies als uBlock en uMatrix.

Heb je het al zonder extensies geprobeerd?

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee