Toon posts:

[Samsung Galaxy A50] probleem: hitte en kou?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan hier iemand inschatten wat het probleem is, en of het überhaupt zin heeft om mijn nieuwe phone ter reparatie te geven aan mijn provider, Hollands Nieuwe?

Het gaat om een gloednieuwe Samsung Galaxy A50. Nieuw contract voor twee jaar. Heb hem nog geen drie weken. Ging er vandaag mee op pad, ding, net helemaal opgeladen, zat in de broekzak. Het was natuurlijk bloedheet.
Ga naar de supermarkt. Daar is het door de airco heel koud. Op zich prettig.
Ga daarna in het nabije park zitten. Zit daar een tijdje, haal de telefoon tevoorschijn, en hij doet het niet. Helemaal niets. Totaal weg.Hij is wel opvallend warm, oververhit, zou ik zeggen.
Ik stel thuis vast via de tijdlijn van Google Maps op de computer, dat hij moet zijn uitgevallen na het betreden van de supermarkt.
Is het mogelijk, dat er zweet in het binnenwerk is binnengedrongen, en dat dat in samenwerking met de plotselinge temperatuurwijziging het ding naar de mallemoeren heeft geholpen?

Ook krijg ik de SIM-kaart er niet uit.

Is er enige hoop dat dit goed komt?

Ik moet erbij zeggen, dat ik een paar jaar met een waterdichte Sony heb rondgelopen, dus misschien daardoor onvoorzichtig qua eventueel binnendringend vocht, al was het maar door de hitte.
...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2019 23:10 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 24-07-2019 23:18)

• xSmooth-
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:46
Probeer eens de volume knop naar beneden en de power knop tegelijkertijd ingedrukt te houden.
Indien het Samsung logo na enkele seconde verschijnt kan je de knoppen loslaten en zal het toestel moeten opstarten.
Mocht er geen leven meer in zitten kan je Hollands Nieuwe contacten.

Wat betreft de simkaart;
Er zit in je doosje een pinnetje waarmee je het sim/SDkaart slot kunt openen.
Dit slot zit uit mijn hoofd bij de A50 links boven.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• xSmooth-
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:46
Probeer eens de volume knop naar beneden en de power knop tegelijkertijd ingedrukt te houden.
Indien het Samsung logo na enkele seconde verschijnt kan je de knoppen loslaten en zal het toestel moeten opstarten.
Mocht er geen leven meer in zitten kan je Hollands Nieuwe contacten.

Wat betreft de simkaart;
Er zit in je doosje een pinnetje waarmee je het sim/SDkaart slot kunt openen.
Dit slot zit uit mijn hoofd bij de A50 links boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig! Hartelijk dank, dat was de oplossing. Zo simpel kan het zijn. Enorme opluchting!