Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop docking oplossing

Pagina: 1
Acties:

• VicRik
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-08 17:47
Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik even zeggen dat als ik in het foute topic zit, excuses!

Mijn vraag is dat ik een oplossing wil hebben waar ik mijn laptop aan kan sluiten op de monitoren, toetsenbord en muis die normaal gesproken aan mijn desktop verbonden zijn. Daarnaast wil ik eenvoudig kunnen switchen. Mijn vraag is: Is dat mogelijk, zo ja, wat raden jullie aan?

Mijn laptop is de Lenovo Ideapad 520-IKBR (usb-c zonder thunderbolt)

Bedankt!

-VicRik

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk dat een KVMswitch het meest voor de hand ligt. Maar als je zegt monitoren weet ik niet of er KVMswitches zijn die makkelijker met meerdere schermen overweg kunnen. Maar je zou in elk geval eens in die richting kunnen kijken.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:45
Welke monitoren gaat 't om? Hebben die niet toevallig meerdere inputs die je makkelijk kunt wisselen, al dan niet in combinatie met een USB hub?

Heb hier een Dell D6000 liggen, Displayport naar DVI aan de schermen, PC hangt rechstreeks met DP aan de schermen. Op basis van welke aan staat wisselen ze de input.
De USB stekker van toesenbord en muis prik ik dan maar even om - maar er zijn dus ook schermen met een ingebouwde USB hub die naar 2 pc's kunnen verbinden en zo het wisselen te facaliteren.