Hello allemaal.
Excuses voor eventuelle spellingfoutjes, ik ben een expat en moet Nederlands schrijven nog leren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral WoW Classic spelen als het volgende maand uitkomt. Een beetje Football Manager daarbij.
Waarschijnlijk ook Roblox of Minecraft voor de kinderen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond €750, maar als er een groote performance upgrade voor een paar 10'tjes extra kunnen gehaald woorden, lukt dat ook wel denk ik
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De bovenstaande games hebben allemaal vrij weinig GPU nodig, dat zie je vast ook in mijn lijstje. Ik heb expres gekozen voor een heel goedkoop GPU, de bedoeling is dat ik die over een jaar of zo vervangt met een betere (ff doorsparen).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar door mijn research heb ik door dat AMD wel veel mer bang for bucks geeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk niet.
Ga je overklokken?
Nee, ik weet niet eens hoe
Wat verwacht je van ons?
Ik zou heel graag suggesties voor mijn lijstje ontvangen, ik heb de laatste 6 weken behoorlijk wat research gedaan om bij dit lijstje te komen, maar ik ben absoluut geen expert.
Ik weet ook niks van Voeding, en heb gewoon een gekozen die in andere threads aangeraden was
Excuses voor eventuelle spellingfoutjes, ik ben een expat en moet Nederlands schrijven nog leren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral WoW Classic spelen als het volgende maand uitkomt. Een beetje Football Manager daarbij.
Waarschijnlijk ook Roblox of Minecraft voor de kinderen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond €750, maar als er een groote performance upgrade voor een paar 10'tjes extra kunnen gehaald woorden, lukt dat ook wel denk ik
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De bovenstaande games hebben allemaal vrij weinig GPU nodig, dat zie je vast ook in mijn lijstje. Ik heb expres gekozen voor een heel goedkoop GPU, de bedoeling is dat ik die over een jaar of zo vervangt met een betere (ff doorsparen).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar door mijn research heb ik door dat AMD wel veel mer bang for bucks geeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk niet.
Ga je overklokken?
Nee, ik weet niet eens hoe
Wat verwacht je van ons?
Ik zou heel graag suggesties voor mijn lijstje ontvangen, ik heb de laatste 6 weken behoorlijk wat research gedaan om bij dit lijstje te komen, maar ik ben absoluut geen expert.
Ik weet ook niks van Voeding, en heb gewoon een gekozen die in andere threads aangeraden was
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC | € 159,99 | € 159,99 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon V1000 Window | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS16G4D32AESB | € 78,99 | € 78,99 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX550M | € 63,99 | € 63,99 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 728,72 | ||