Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem vooral gebruiken voor gamen op 1440P en draai met enige regelmaat een VM.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb tot €600,- in gedachten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-256 GB M.2 sata SSD.
-GTX 1060
-4TB HDD
-256 2,5" SSD
-1440P monitor
-muis en toetsenbord
Op dit moment game ik op een Xeon E5-1620V2 maar ik merk dat de processor een lichte bottleneck is voor onderanderde battlefield 5. Gezien de gunistige prijs van de R5-2600 (€104,90) is het voor mij tijd om te upgraden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb gekozen voor de RM 650 (2019) omdat die net zo duur is als de RM 550 (2018) en ik graag een beetje overhead wil hebben voor een mogelijke upgrade in de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat naar AMD wat processor betreft en met name naar de R5 2600 aangezien die de meeste bang voor buck geeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag wat RGB in het systeem, dat is ook gelijk de reden dat ik voor RBG ram en de corsair fans heb gekozen.
Ga je overklokken?
Ik verwacht licht te gaan overklokken en mogelijk wat meer in de toekomst maar dan waarschijnlijk met een aftermarket cooler.
Wat verwacht je van ons?[i]
-Is er een ander moederbord die beter is voor het systeem? (daarbij denk ik ook aan upgraden naar een Ryzen 3xxx processor)
-Heb ik nog wat nodig om de RGB van de Fans aan te sturen?
-Zijn er verder nog onderdelen die ik erbij moet bestellen om het systeem goed werkend te krijgen? denk aan mobo ryzers.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem vooral gebruiken voor gamen op 1440P en draai met enige regelmaat een VM.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb tot €600,- in gedachten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-256 GB M.2 sata SSD.
-GTX 1060
-4TB HDD
-256 2,5" SSD
-1440P monitor
-muis en toetsenbord
Op dit moment game ik op een Xeon E5-1620V2 maar ik merk dat de processor een lichte bottleneck is voor onderanderde battlefield 5. Gezien de gunistige prijs van de R5-2600 (€104,90) is het voor mij tijd om te upgraden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | Moederborden | Asus TUF B450-Plus Gaming | € 97,55 | € 97,55 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR600 (without ODD) | € 63,50 | € 63,50 |
| 1 | Ventilatoren | Corsair LL120 RGB LED (3-pack), 120mm | € 80,45 | € 80,45 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 108,90 | € 108,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 90,50 | € 90,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 545,80 | ||
Ik heb gekozen voor de RM 650 (2019) omdat die net zo duur is als de RM 550 (2018) en ik graag een beetje overhead wil hebben voor een mogelijke upgrade in de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat naar AMD wat processor betreft en met name naar de R5 2600 aangezien die de meeste bang voor buck geeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag wat RGB in het systeem, dat is ook gelijk de reden dat ik voor RBG ram en de corsair fans heb gekozen.
Ga je overklokken?
Ik verwacht licht te gaan overklokken en mogelijk wat meer in de toekomst maar dan waarschijnlijk met een aftermarket cooler.
Wat verwacht je van ons?[i]
-Is er een ander moederbord die beter is voor het systeem? (daarbij denk ik ook aan upgraden naar een Ryzen 3xxx processor)
-Heb ik nog wat nodig om de RGB van de Fans aan te sturen?
-Zijn er verder nog onderdelen die ik erbij moet bestellen om het systeem goed werkend te krijgen? denk aan mobo ryzers.
[ Voor 9% gewijzigd door dm-dutchman op 24-07-2019 16:17 ]