Mijn eerste game pc op moeten bouwen help

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3n0m
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11-01-2021
Hallo allemaal, ik ben Sander en ga mijn eerste game pc dan zelf bouwen en zou graag wat hulp willen.
Ik wil dan een game pc maken voor de volgende games: counter strike global offensive, GTA V, PUBG, Roblox, Minecraft.
Hierbij wou ik mijn gameplay dan ook opnemen om later te gebruiken.
Mijn budget is maximaal 1500 euro.
Zouden jullie me kunnen helpen? Zou zeer gewaardeerd worden.

Met vriendelijke Groet,
Sander

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:30
De enige hint die we kunnen geven met zo weinig informatie is om de template vragen in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Philip Ross schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:09:
De enige hint die we kunnen geven met zo weinig informatie is om de template vragen in te vullen.
En deze is hier te vinden

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:36

ikt

Vergeet niet de Best Buy Guide te raadplegen voor inspiratie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3n0m
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11-01-2021
Okay, ik heb het dan nu aangepast:
Hallo allemaal, ik ben Sander en ga mijn eerste game pc dan zelf bouwen nu en zou graag wat hulp willen.
Ik ga zelf dan hiermee gamen, wou windows 10 gebruiken, opnemen en ook videos bewerken en de basis dingen.
Een absolute maximumprijs die ik eraan wil uitgeven is €1500
Ik heb dan een logitech webcam, corsair muis, microfoon van blue yeti, trust GXT toetsenbord en een samsung beeldscherm als randapparatuur die ik wil meenemen.
Ik wil gewoon 1 videokaart erin en 1 voeding, 16GB Ram, 250GB ssd minimaal, 1TB hdd minimaal, een goede airflow in de behuizing van de pc zodat hij niet te warm word en geluid mag niet heel hard, maar mag wel een beetje geluid maken.
Ik wil hem niet gaan overklokken.
ik zou het zeer op prijs stellen als jullie me zouden kunnen adviseren wat verstandig zou zijn wat te doen.

Met vriendelijke Groet,
Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
V3n0m schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:18:
Okay, ik heb het dan nu aangepast:
Hallo allemaal, ik ben Sander en ga mijn eerste game pc dan zelf bouwen nu en zou graag wat hulp willen.
Ik ga zelf dan hiermee gamen, wou windows 10 gebruiken, opnemen en ook videos bewerken en de basis dingen.
Een absolute maximumprijs die ik eraan wil uitgeven is €1500
Ik heb dan een logitech webcam, corsair muis, microfoon van blue yeti, trust GXT toetsenbord en een samsung beeldscherm als randapparatuur die ik wil meenemen.
Ik wil gewoon 1 videokaart erin en 1 voeding, 16GB Ram, 250GB ssd minimaal, 1TB hdd minimaal, een goede airflow in de behuizing van de pc zodat hij niet te warm word en geluid mag niet heel hard, maar mag wel een beetje geluid maken.
Ik wil hem niet gaan overklokken.
ik zou het zeer op prijs stellen als jullie me zouden kunnen adviseren wat verstandig zou zijn wat te doen.

Met vriendelijke Groet,
Sander
Kijk inderdaad even in de best-buy-guide...

daar vind je onder andere dit systeem, dat perfect aansluit op jouw wensen;

reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2019

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:30
Lees het DAA beleid topic eens.
Aan punten 1 t/m 4 voldoet jouw topic niet momenteel. En aangezien er maar 4 punten in staan mis je dus zo goed alles alles. Het is dan ook een wonder dat het topic nog niet gesloten is door een mod.
Pagina: 1