Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een telefoon waarbij gebruiksvriendelijkheid van de software voor mij het belangrijkste is (kom van iOS af). Daarnaast gezien ik mijn telefoon vaak gebruik voor een hotspot vind ik de accu en het ontvangst van 4G ook belangrijk.
Wat is je budget?
Het liefste zou ik niet meer kwijt zijn dan €350,-. Mocht er een perfect toestel zijn die €400,- kost dan geef ik liever iets meer uit dan later spijt te krijgen voor die paar tientjes.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard applicaties voornamelijk. Voornamelijk youtube, whatsapp en reddit.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Mi 9 lijkt mij een goed toestel. Echter ben ik niet meer zo up to date met smartphone kennis, dus hoop graag op jullie input.
Welke vragen heb je hier nog over?
De Xiaomi Mi 9 heeft geen 3,5mm jack. Wat jammer is, maar voor mij geen dealbreaker.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een telefoon waarbij gebruiksvriendelijkheid van de software voor mij het belangrijkste is (kom van iOS af). Daarnaast gezien ik mijn telefoon vaak gebruik voor een hotspot vind ik de accu en het ontvangst van 4G ook belangrijk.
Wat is je budget?
Het liefste zou ik niet meer kwijt zijn dan €350,-. Mocht er een perfect toestel zijn die €400,- kost dan geef ik liever iets meer uit dan later spijt te krijgen voor die paar tientjes.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard applicaties voornamelijk. Voornamelijk youtube, whatsapp en reddit.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Mi 9 lijkt mij een goed toestel. Echter ben ik niet meer zo up to date met smartphone kennis, dus hoop graag op jullie input.
Welke vragen heb je hier nog over?
De Xiaomi Mi 9 heeft geen 3,5mm jack. Wat jammer is, maar voor mij geen dealbreaker.