Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Allround systeem met wat gaming capaciteit (RPG, RTS af en toe een FPS, erg casual in ieder geval. Denk aan Civ6, Counterstrike, Fall Out 4, Dishonored 2, TF2, citybuilders). Ik kom van een iMac 27inch 2011 af en wil wellicht in de toekomst een dualboot hackintosh ervan proberen te maken. Ik weet dat AMD daarvoor niet de ideale keuze is, maar gezien de nieuwe weg die AMD is ingeslagen ben ik gek om alleen daarvoor voor Intel te gaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 tot 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Philips 276E8VJSB (4k, 60Hz) en toetsenbord, muis, etc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Misschien dus hackintosh in de toekomst.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik kom er niet helemaal uit welke voeding het beste is voor dit systeem (heb ik niet en zie door de bomen het bos even niet meer). En wil ook even checken of de setup zoals samengesteld klopt of dat er misschien iets beter kan. Alvast bedankt!
Allround systeem met wat gaming capaciteit (RPG, RTS af en toe een FPS, erg casual in ieder geval. Denk aan Civ6, Counterstrike, Fall Out 4, Dishonored 2, TF2, citybuilders). Ik kom van een iMac 27inch 2011 af en wil wellicht in de toekomst een dualboot hackintosh ervan proberen te maken. Ik weet dat AMD daarvoor niet de ideale keuze is, maar gezien de nieuwe weg die AMD is ingeslagen ben ik gek om alleen daarvoor voor Intel te gaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 tot 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Philips 276E8VJSB (4k, 60Hz) en toetsenbord, muis, etc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar | € 97,05 | € 97,05 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ Radeon RX 590 8GD5 Special Edition | € 236,05 | € 236,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 50,90 | € 50,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 95,99 | € 95,99 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 109,79 | € 109,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 794,78 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Misschien dus hackintosh in de toekomst.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik kom er niet helemaal uit welke voeding het beste is voor dit systeem (heb ik niet en zie door de bomen het bos even niet meer). En wil ook even checken of de setup zoals samengesteld klopt of dat er misschien iets beter kan. Alvast bedankt!
[ Voor 2% gewijzigd door pieterha op 24-07-2019 14:14 . Reden: taal en toevoegingen ]