Onze Miele (G634 scvi plus) vaatwasser is stuk gegaan en het lijkt er op dat deze niet meer (goedkoop) te repareren valt. Daarom zijn we nu opzoek naar een nieuwe vaatwasser. Onze voorkeur gaat uit naar een Siemens of Bosch omdat we daar in het verleden goede ervaringen mee hebben.
De wensen welke wij hebben waar de vaatwasser aan moet voldoen:
Siemens sn657x01pn
Bosch smv68px01n
Wanneer ik de voorwaarden (behalve de besteklade) in de pricewatch invoer krijg ik nog behoorlijk wat hits terug waar ik zo niet echt alle verschillen tussen zie.
Zijn er aan de hand van bovenstaande wensen nog bepaalde modellen te adviseren? Of is alles eigenlijk even goed?
De wensen welke wij hebben waar de vaatwasser aan moet voldoen:
- volledige inbouw
- relatief stil (open keuken)
- indicator of hij klaar is
- voldoende groot (3 volwassenen en 1 kind)
- besteklade
- qua maten is het een vrij standaard kast waar hij in kan, alleen de hoogte is een stuk hoger maar dat hebben we nu ook opgelost middels een verhoging
- bij de vaatwasser van mijn schoonouders gaat de deur automatisch een klein stukje open wanneer hij klaar is, het is geen showstopper maar wel een nice to have
Siemens sn657x01pn
Bosch smv68px01n
Wanneer ik de voorwaarden (behalve de besteklade) in de pricewatch invoer krijg ik nog behoorlijk wat hits terug waar ik zo niet echt alle verschillen tussen zie.
Zijn er aan de hand van bovenstaande wensen nog bepaalde modellen te adviseren? Of is alles eigenlijk even goed?
It's nice to be important, but it's more important to be nice.