Op 06-09-2017 heb ik bij de MediaMarkt een PS4 pro Destiny 2 bundel gekocht voor € 379 waar ik tot vorige maand met veel plezier gebruik van gemaakt heb.
https://web.archive.org/w...tb-destiny-2-1526095.html
Helaas begon hij in de vorige hittegolf steeds minder goed zijn dics te lezen, tot het punt waarom hij hier helemaal mee stopte.
Gelukkig had ik nog garantie en ben ik terug gegaan naar de MM op 30-06-2019 in de hoop dat ze er een nieuwe diskdrive in konden zetten.
Ze hebben netjes de PS4 pro ingenomen en naar de reparateur gestuurd.
Op 23-07-2019 heb ik het volgende bericht ontvangen:
Ik vind dit een rare gang van zaken want naar mijn idee was het enkel de diskdrive die stuk was.
Maar natuurlijk staan ze vrij om bij wederzijds akkoord te koop te ontbinden.
Laat ik ten eerste zeggen dat ik het heel netjes vind dat ze het aanbieden.
Het probleem is echter dat € 379 niet de kosten dekt van een nieuwe PS4 Pro + Destiny 2 + That's you en Ik zie ook geen bundels meer staan met een PS4 pro zodat we eventueel met gesloten portemonnee kunnen wisselen.
Hoe zou ik dit het beste kunnen aanvliegen?
- Edit -
- Ik ga er van uit dat als je de koop ontbindt je het gehele product weer zult moeten inleveren , dus inclusief spellen. That's You is aan mijn account gekoppeld zoals hieronder aangegeven.
https://web.archive.org/w...tb-destiny-2-1526095.html
Helaas begon hij in de vorige hittegolf steeds minder goed zijn dics te lezen, tot het punt waarom hij hier helemaal mee stopte.
Gelukkig had ik nog garantie en ben ik terug gegaan naar de MM op 30-06-2019 in de hoop dat ze er een nieuwe diskdrive in konden zetten.
Ze hebben netjes de PS4 pro ingenomen en naar de reparateur gestuurd.
Op 23-07-2019 heb ik het volgende bericht ontvangen:
Het lijkt erop dat ze dus de koop willen ontbinden door of mij € 379 terug te geven of een nieuw product.Media Markt is zich ervan bewust dat het vervelend is wanneer een product niet meer naar behoren functioneert.
Om de overlast enigszins voor u te beperken streeft Media Markt naar een redelijke reparatietermijn.
Wij zijn van mening dat deze redelijke termijn is overschreden en willen u om die reden uitnodigen om naar de service afdeling van onze vestiging te komen, waar u de keuze heeft uit een nieuw product of uw geld retour te ontvangen.
Wij attenderen u erop dat wij uw service opdracht alleen kunnen afhandelen wanneer u uw afhaalbewijs kan overleggen en tegen inlevering van eventuele accessoires van het door u ingeleverde product. (bijv. afstandsbediening, losse voedingen, accu, etc.)
Met vriendelijke groet,
Media Markt
Ik vind dit een rare gang van zaken want naar mijn idee was het enkel de diskdrive die stuk was.
Maar natuurlijk staan ze vrij om bij wederzijds akkoord te koop te ontbinden.
Laat ik ten eerste zeggen dat ik het heel netjes vind dat ze het aanbieden.
Het probleem is echter dat € 379 niet de kosten dekt van een nieuwe PS4 Pro + Destiny 2 + That's you en Ik zie ook geen bundels meer staan met een PS4 pro zodat we eventueel met gesloten portemonnee kunnen wisselen.
Hoe zou ik dit het beste kunnen aanvliegen?
- Edit -
- Ik ga er van uit dat als je de koop ontbindt je het gehele product weer zult moeten inleveren , dus inclusief spellen. That's You is aan mijn account gekoppeld zoals hieronder aangegeven.
[ Voor 4% gewijzigd door Leeghoofd21 op 24-07-2019 09:24 ]
HANDTEKENING!!!