Ik gebruik: https://github.com/llofberg/kafka-connect-rest voor een relatief simpele REST call. Nu wil ik eigenlijk alleen recent geüpdatet data binnen halen. Ik kan middels een body JSON mee sturen met parameters. O.a. ook voor de 'updated time' veld.
Dus bijvoorbeeld zo:
Het gaat hier trouwens om de .properties van de connector
Nu vraag ik mij eigenlijk af hoe ik er voor kan zorgen dat de value van de datetime gewoon "nu minus 2 minuten" is, in dat geval kan ik om de minuut pollen en exact die data ophalen die gewijzigd was.
Ik heb diverse dingen gezocht maar dan kom je met name uit hoe je "variables" krijgt t.b.v. converten. Bijv. in je sink en/of messages die je naar kafka wilt sturen. Mij gaat het dus eigenlijk andersom; hoe krijg ik een dynamische waarde in een actie die mijn connector doet.
Dus bijvoorbeeld zo:
code:
1
| rest.source.body={"updated time":"24-07-19 08:00"} |
Het gaat hier trouwens om de .properties van de connector
Nu vraag ik mij eigenlijk af hoe ik er voor kan zorgen dat de value van de datetime gewoon "nu minus 2 minuten" is, in dat geval kan ik om de minuut pollen en exact die data ophalen die gewijzigd was.
Ik heb diverse dingen gezocht maar dan kom je met name uit hoe je "variables" krijgt t.b.v. converten. Bijv. in je sink en/of messages die je naar kafka wilt sturen. Mij gaat het dus eigenlijk andersom; hoe krijg ik een dynamische waarde in een actie die mijn connector doet.