Morgen wordt mijn vloer weer geëgaliseerd (eerste keer, 3 maanden terug niet goed gedaan) zodat er opnieuw pvc op kan worden verlijmd. Nou bleek vandaag dat de lijm nog plakkerig was. Ik heb het idee dat er een primer op is aangebracht, morgen gaat in ieder geval egaline aangebracht worden. Omdat het de eerste keer niet goed is gegaan (te dun geegaliseerd) ben ik extra kritisch en vraag ik me af of het wel verstandig is om egaline over een nog plakkerige lijmlaag aan te brengen. Het is uiteraard de verantwoordelijkheid van het bedrijf maar ik heb geen zin om straks voor een derde keer mijn inboedel buiten te zetten en een week met mijn gezin bij opa en oma te zitten. Wat is wijsheid?
Is morgen donderdag? Of is morgen vandaag? Gezien je gisteravond postte ben je er wel erg laat mee.....
Als ze donderdag komen dan is het wijsheid om gewoon even bellen en het verhaal doen. Ik ga er vanuit dat ze het zelf ook opgemerkt hebben bij het primeren.
Als ze vandaag komen is er weinig meer aan te doen. Je kunt het opmerken en er vragen over stellen. Afhankelijk van hun reactie kun je altijd nog een keuze maken..
Als ze donderdag komen dan is het wijsheid om gewoon even bellen en het verhaal doen. Ik ga er vanuit dat ze het zelf ook opgemerkt hebben bij het primeren.
Als ze vandaag komen is er weinig meer aan te doen. Je kunt het opmerken en er vragen over stellen. Afhankelijk van hun reactie kun je altijd nog een keuze maken..