Hallo iedereen,
Ik ben van plan om een nieuwe gaming pc te kopen, mijn vorige heeft de geest gegeven na 11 jaar.
Ik heb een budget van maximaal 2500€ alleen voor de pc. Ik twijfel alleen nog of ik voor een AMD moet gaan, deze merk heb ik geen ervaring in en ben een beetje een computer leek.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil high gamen en de pc gebruiken voor onze boekhouding
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximum prijs is 2500€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel muis, toetsenbord en scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Intel i7
SSD
32GB ram
Nvidia RTX 2080
en ik wil veel RGB
De behuizing weet ik nog niet, ben er nog niet uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
INTEL, omdat ik hier heel tevreden over ben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet snel zijn dat ik hem weer voor een langere tijd kan gebruiken en er goed uit zien.
Ga je overklokken?
Ik denk dat ik voor de standaard instellingen ga
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een beetje advies nodig welke type pc ik moet kopen. Ik wil hem sowieso door iemand laten bouwen maar wil me natuurlijk niet in het zak laten zetten. Hopelijk met een beetje voorkennis die ik hier kan opdoen lukt het me wel
Groetjes,
Carlo
Ik ben van plan om een nieuwe gaming pc te kopen, mijn vorige heeft de geest gegeven na 11 jaar.
Ik heb een budget van maximaal 2500€ alleen voor de pc. Ik twijfel alleen nog of ik voor een AMD moet gaan, deze merk heb ik geen ervaring in en ben een beetje een computer leek.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil high gamen en de pc gebruiken voor onze boekhouding
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximum prijs is 2500€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel muis, toetsenbord en scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Intel i7
SSD
32GB ram
Nvidia RTX 2080
en ik wil veel RGB

De behuizing weet ik nog niet, ben er nog niet uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
INTEL, omdat ik hier heel tevreden over ben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet snel zijn dat ik hem weer voor een langere tijd kan gebruiken en er goed uit zien.
Ga je overklokken?
Ik denk dat ik voor de standaard instellingen ga
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een beetje advies nodig welke type pc ik moet kopen. Ik wil hem sowieso door iemand laten bouwen maar wil me natuurlijk niet in het zak laten zetten. Hopelijk met een beetje voorkennis die ik hier kan opdoen lukt het me wel
Groetjes,
Carlo
[Voor 54% gewijzigd door carlisto1982 op 23-07-2019 22:20]