Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Mijn vraag
De Ring Pro en bijbehorende Chime doen het, maar als de knop binnen 30 seconden weer wordt ingedrukt, dan gebeurt er niets.

De postbode komt met een pakketje, drukt op de knop, de Chime gaat geluid maken.
Stel dat je de bel niet hoort, dan drukt de postbode na 10 seconden weer op de knop en dan gebeurt er niets.
Hij doet pas weer wat na 30 seconden, maar ja dan is de postbode allang vertrokken.

Hebben anderen dit ook?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ring Pro met bijbehorende Chime.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google levert niets op en gechat met de support, maar die gasten weten nieteens hoe hun eigen app werkt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1236924

Ik heb hetzelfde "probleem"
Mijn hardware bestaat uit Ring Video Doorbell 1, een extra Chime, en de oorspronkelijke deurbel
Bij de eerste keer drukken hoor ik:
- de Ring Video Doorbel
- de extra Chime en
- de oorspronkelijke deurbel
Als ik binnen 30 sec nogmaals op de knop druk hoor ik alleen oorspronkelijke deurbel.
Het drukken van de knop wordt dus wel gedetecteerd door de Ring Video Doorbell

Ik ga er deze week nog verder naar kijken en kom er nog op terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASS-Ware
  • Nu online
Mijn issue is bevestigd op de Ring community, dus heb ik hem teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1236924

Ok ASS-Ware, dan besteed ik er verder geen tijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman48
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 28-02-2023
Hallo ik ben Hermar 48,
Ik heb het zelfde probleem, dat na 1 keer bellen met de ring met draad aansluiting
(dan gaat de bel en de chime over ) na het bellen wordt de witte licht ring om de druk bel blauw en gaat draaien, nu kan je niet meer bellen en moet je ca. 1 min wachten tot de ring weer wit wordt en kan je weer bellen.
Wie heeft hier een oplossing voor
Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:28
Herman48 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:06:
Hallo ik ben Hermar 48,
Ik heb het zelfde probleem, dat na 1 keer bellen met de ring met draad aansluiting
(dan gaat de bel en de chime over ) na het bellen wordt de witte licht ring om de druk bel blauw en gaat draaien, nu kan je niet meer bellen en moet je ca. 1 min wachten tot de ring weer wit wordt en kan je weer bellen.
Mvg
Ik heb zelf geen Ring, maar ik geloof dat de werking van de Ring zelf hierboven al uitgelegd staat dat die niks doet met een 2e keer op de knop drukken binnen 30 seconden.

Begrijp ik goed dat je er (ook) een bel aan gekoppeld hebt? En klinkt die bel dan te kort, omdat er maar kort op de knop gedrukt wordt? Dan zou je kunnen overwegen om een timer-relais ertussen te zetten. Dan kan je zelf instellen hoe lang de bel moet rinkelen als er op de knop gedrukt wordt, bijvoorbeeld 3 seconden.

Zoiets bijvoorbeeld:
https://www.tinytronics.n...ng-1-uur-no-nc-instelbaar

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASS-Ware
  • Nu online
Herman48 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:06:
Hallo ik ben Hermar 48,
Mvg
Daar is geen oplossing voor.
Ring heeft mij duidelijk laten weten dat ze dit niet gaan aanpassen.
Pagina: 1